Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 18, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BBC wycina fragmenty monologu prowadzącego galę BAFTA na temat Trumpa

Kilka żartów Davida Tennanta zostało wyciętych z relacji brytyjskiego państwowego nadawcy (screen: YouTube/BAFTA)

Niektóre dowcipy Davida Tennanta dotyczące Donalda Trumpa podczas monologu otwierającego rozdanie filmowych nagród BAFTA zostały wycięte przez BBC.

Kilka żartów gospodarza wieczoru – z których jeden porównuje prezydenta USA do postaci z filmu "Beetlejuice Beetlejuice" w reżyserii Tima Burtona – wycięto z relacji brytyjskiego państwowego nadawcy, która została nagrana dwie godziny przed emisją w Wielkiej Brytanii. Wydarzenie trwało trzy godziny i zwykle jest skracane do dwóch. Media zwracają jednak uwagę, że wycięte zostały akurat te żarty.

Czytaj też: "Konklawe" i "The Brutalist" z czterema nagrodami BAFTA, dwie dla "Prawdziwego bólu"

Chociaż fragment monologu aktora o Trumpie w odniesieniu do nagrodzonego za reżyserię "The Brutalist" został pozostawiony ("To najodważniejsza architektura w filmie w tym roku, poza włosami Donalda Trumpa w "Wybrańcu"), to inny fragment ucięto. 

Podczas niedzielnej gali główną nagrodę BAFTA za najlepszy film zdobyło "Konklawe", tak jak "The Brutalist" otrzymując cztery statuetki. Dwie dostał kręcony w Polsce "Prawdziwy ból". Akcja obejmuje Warszawę, Lublin i Krasnystaw. Do stworzenia filmu zaangażowano również polskich twórców. Za zdjęcia odpowiadał Michał Dymek, za scenografię Mela Melak, a jedną z producentek była Ewa Puszczyńska.

Czytaj też: Dźwięk zły. Dlaczego nie możemy zrozumieć, co mówią aktorzy w polskich filmach?

(MAC, 18.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.