Rusza XIII edycja konkursu AD WO/MAN Roku. Nominacje ogłaszamy codziennie do piątku

Głosowanie w plebiscycie ruszy 21 lutego na stronie internetowej konkursu
Codziennie do piątku – 21 lutego – magazyn „Press” ogłasza nominowanych w Konkursie AD WO/MAN Roku 2024. To plebiscyt, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród swojego grona. Po raz trzeci przyznamy tytuł AD WO/MAN 2024 Roku w kategorii Young.
Od poniedziałku 17 lutego do piątku 21 lutego na stronie konkursu Adwoman.press.pl, na stronie Press.pl oraz w mediach społecznościowych konkursu będą pojawiać się kolejne nominacje we wszystkich pięciu kategoriach – codziennie o godzinie 9.00.
Przed ustaleniem listy nominowanych redakcja magazynu „Press” poprosiła 129 ekspertów – w tym laureatów poprzednich edycji plebiscytu oraz dyrektorów marketingu wybranych firm – o wskazanie osób, które, ich zdaniem, zasługują na tytuł AD WO/MAN Roku 2024. To spośród tego grona dziennikarze „Press” – kierując się oceną ubiegłorocznych dokonań i sukcesów kandydatów, a także liczbą wskazań fachowców – sporządzili pięć list nominowanych.
Przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych będą głosować na kandydatów z pięciu list w kategoriach:
- Agencje mediowe
- Agencje reklamowe
- Studia produkcyjne
- Agencje PR
- Young
Głosowanie polegać będzie na przyznawaniu kandydatom odpowiedniej liczby punktów. Firmy nie będą mogły głosować na własnych przedstawicieli. Głos może oddać każda firma spełniająca warunki regulaminu.
Głosowanie w plebiscycie ruszy 21 lutego na stronie internetowej konkursu. Laureatów AD WO/MAN Roku 2024 poznamy podczas gali ogłoszenia wyników konkursu, która odbędzie się w kwietniu br. Podczas tegorocznej, trzynastej edycji konkursu AD WO/MAN po raz siódmy zostanie wręczona nagroda AD Marketer Roku.
Pierwsze nominacje ogłasza laureatka AD WO/MAN 2023 – Anna Podskarbi, growth directior GroupM:
Drugie nominacje ogłasza laureat AD WO/MAN 2023 – Kuba Sagan, dyrektor kreatywny i współzałożyciel Feeders Agency:
Trzecie nominacje ogłasza laureatka AD WO/MAN 2023 – Arleta Robinson, partner & executive producer, Lucky Luciano Pictures:
Czwarte nominacje ogłasza laureatka AD WO/MAN 2023 – Agata Zeman, managing director 24/7 Communication
Piąte nominacje ogłasza laureat AD WO/MAN 2023 – Pablo Dominguez Agregan, group creative director w 180heartbeats + Jung v. Matt
***
Organizator: Press
Mecenas: TVN Media
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Agencje PR: IMM
Partner kategorii AD Marketer: Dentsu
Partnerzy gali: Centrum Kreatywności Targowa, Cheese Film, Cocosound, F25 Production House, Czysta Odwaga
Patroni medialni: Marketer+, PRoto
(CP, 17.02.2025)
