Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Kto zostanie naczelnym "Dziennika Gazety Prawnej"? Wiemy, kogo spodziewają się w Inforze  |  Programy kabaretowe w Polsacie  |  Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: AD WO/MAN Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza XIII edycja konkursu AD WO/MAN Roku. Nominacje ogłaszamy codziennie do piątku

Głosowanie w plebiscycie ruszy 21 lutego na stronie internetowej konkursu

Codziennie do piątku – 21 lutego – magazyn „Press” ogłasza nominowanych w Konkursie AD WO/MAN Roku 2024. To plebiscyt, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród swojego grona. Po raz trzeci przyznamy tytuł AD WO/MAN 2024 Roku w kategorii Young.

Od poniedziałku 17 lutego do piątku 21 lutego na stronie konkursu Adwoman.press.pl, na stronie Press.pl oraz w mediach społecznościowych konkursu będą pojawiać się kolejne nominacje we wszystkich pięciu kategoriach – codziennie o godzinie 9.00.

Przed ustaleniem listy nominowanych redakcja magazynu „Press” poprosiła 129 ekspertów – w tym laureatów poprzednich edycji plebiscytu oraz dyrektorów marketingu wybranych firm – o wskazanie osób, które, ich zdaniem, zasługują na tytuł AD WO/MAN Roku 2024. To spośród tego grona dziennikarze „Press” – kierując się oceną ubiegłorocznych dokonań i sukcesów kandydatów, a także liczbą wskazań fachowców – sporządzili pięć list nominowanych.

Przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych będą głosować na kandydatów z pięciu list w kategoriach:

  • Agencje mediowe
  • Agencje reklamowe
  • Studia produkcyjne
  • Agencje PR
  • Young

Głosowanie polegać będzie na przyznawaniu kandydatom odpowiedniej liczby punktów. Firmy nie będą mogły głosować na własnych przedstawicieli. Głos może oddać każda firma spełniająca warunki regulaminu.

Głosowanie w plebiscycie ruszy 21 lutego na stronie internetowej konkursu. Laureatów AD WO/MAN Roku 2024 poznamy podczas gali ogłoszenia wyników konkursu, która odbędzie się w kwietniu br. Podczas tegorocznej, trzynastej edycji konkursu AD WO/MAN po raz siódmy zostanie wręczona nagroda AD Marketer Roku.

Pierwsze nominacje ogłasza laureatka AD WO/MAN 2023 – Anna Podskarbi, growth directior GroupM:

Drugie nominacje ogłasza laureat AD WO/MAN 2023 – Kuba Sagan, dyrektor kreatywny i współzałożyciel Feeders Agency:

Trzecie nominacje ogłasza laureatka AD WO/MAN 2023 – Arleta Robinson, partner & executive producer, Lucky Luciano Pictures:

Czwarte nominacje ogłasza laureatka AD WO/MAN 2023 – Agata Zeman, managing director 24/7 Communication

Piąte nominacje ogłasza laureat AD WO/MAN 2023 – Pablo Dominguez Agregan, group creative director w 180heartbeats + Jung v. Matt

***
Organizator: Press
Mecenas: TVN Media 
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS 
Partner kategorii Agencje PR: IMM
Partner kategorii AD Marketer: Dentsu
Partnerzy gali: Centrum Kreatywności Targowa, Cheese Film, Cocosound, F25 Production House, Czysta Odwaga
Patroni medialni: Marketer+, PRoto

(CP, 17.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.