Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: AD WO/MAN Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza XIII edycja konkursu AD WO/MAN Roku. Nominacje ogłaszamy codziennie do piątku

Głosowanie w plebiscycie ruszy 21 lutego na stronie internetowej konkursu

Codziennie do piątku – 21 lutego – magazyn „Press” ogłasza nominowanych w Konkursie AD WO/MAN Roku 2024. To plebiscyt, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród swojego grona. Po raz trzeci przyznamy tytuł AD WO/MAN 2024 Roku w kategorii Young.

Od poniedziałku 17 lutego do piątku 21 lutego na stronie konkursu Adwoman.press.pl, na stronie Press.pl oraz w mediach społecznościowych konkursu będą pojawiać się kolejne nominacje we wszystkich pięciu kategoriach – codziennie o godzinie 9.00.

Przed ustaleniem listy nominowanych redakcja magazynu „Press” poprosiła 129 ekspertów – w tym laureatów poprzednich edycji plebiscytu oraz dyrektorów marketingu wybranych firm – o wskazanie osób, które, ich zdaniem, zasługują na tytuł AD WO/MAN Roku 2024. To spośród tego grona dziennikarze „Press” – kierując się oceną ubiegłorocznych dokonań i sukcesów kandydatów, a także liczbą wskazań fachowców – sporządzili pięć list nominowanych.

Przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych będą głosować na kandydatów z pięciu list w kategoriach:

  • Agencje mediowe
  • Agencje reklamowe
  • Studia produkcyjne
  • Agencje PR
  • Young

Głosowanie polegać będzie na przyznawaniu kandydatom odpowiedniej liczby punktów. Firmy nie będą mogły głosować na własnych przedstawicieli. Głos może oddać każda firma spełniająca warunki regulaminu.

Głosowanie w plebiscycie ruszy 21 lutego na stronie internetowej konkursu. Laureatów AD WO/MAN Roku 2024 poznamy podczas gali ogłoszenia wyników konkursu, która odbędzie się w kwietniu br. Podczas tegorocznej, trzynastej edycji konkursu AD WO/MAN po raz siódmy zostanie wręczona nagroda AD Marketer Roku.

Pierwsze nominacje ogłasza laureatka AD WO/MAN 2023 – Anna Podskarbi, growth directior GroupM:

Drugie nominacje ogłasza laureat AD WO/MAN 2023 – Kuba Sagan, dyrektor kreatywny i współzałożyciel Feeders Agency:

Trzecie nominacje ogłasza laureatka AD WO/MAN 2023 – Arleta Robinson, partner & executive producer, Lucky Luciano Pictures:

Czwarte nominacje ogłasza laureatka AD WO/MAN 2023 – Agata Zeman, managing director 24/7 Communication

Piąte nominacje ogłasza laureat AD WO/MAN 2023 – Pablo Dominguez Agregan, group creative director w 180heartbeats + Jung v. Matt

***
Organizator: Press
Mecenas: TVN Media 
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS 
Partner kategorii Agencje PR: IMM
Partner kategorii AD Marketer: Dentsu
Partnerzy gali: Centrum Kreatywności Targowa, Cheese Film, Cocosound, F25 Production House, Czysta Odwaga
Patroni medialni: Marketer+, PRoto

(CP, 17.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.