Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TOP 10 filmów w TV w 2024 roku. Liderem "Kevin sam w domu", na 2. miejscu też "Kevin"

Komedię familijną "Kevin sam w domu" oglądało w Polsacie 3,34 mln widzów (screen: YouTube/Zapowiedzi TV Polsat)

W 2024 roku najchętniej oglądanym filmem w telewizji była komedia familijna "Kevin sam w domu". 

Z danych Nielsen Media wynika, że film "Kevin sam w domu" przyciągnął do Polsatu 24 grudnia o 20 średnio 3,34 mln widzów.

"Kevin" najbliżej "Kevina"

Żaden inny tytuł nie zgromadził widowni przekraczającej 2 mln. Najbliżej był "Kevin sam w Nowym Jorku" (Polsat, 1 stycznia o 20), który wybrało 1,97 mln widzów.

Czytaj też: MKiDN: 0,5 mld zł z budżetu państwa na media publiczne w pierwszym kwartale 2025 roku

Dalej w rankingu najchętniej oglądanych filmów fabularnych – z podobną widownią – uplasowały się: "Zołza" z Małgorzatą Kożuchowską (TVP 1, 29 grudnia o 20) – 1,51 mln widzów oraz czwarta część "Listów do M." (TVN, 27 grudnia o 19.30) – 1,5 mln widzów.

Piąty był "Top Gun: Maverick" z Tomem Cruisem (TVN, 6 września o 20), przyciągając 1,32 mln widzów. Identyczną widownię zgromadziła komedia "Kochaj albo rzuć" w reżyserii Sylwestra Chęcińskiego (TVP 2, 26 grudnia o 16.05) – 1,32 mln widzów.

Dalej w TOP 10 znalazły się:

  • "Pretty Woman" (Polsat, 29 grudnia o 20) – 1,28 mln widzów,
  • "Listy do M. 3" (TVN, 26 grudnia o 19.30) – 1,27 mln widzów,
  • "Miłość jak miód" (TVP 1, 25 grudnia o 20.30) – 1,24 mln widzów
  • oraz pierwsza część "Diuny" (TVN, 1 marca o 20) – 1,22 mln widzów.

Czytaj też: Nie sprzedano wszystkich biletów na kongres Kanału Zero. Stanowski mówi o błędach

(KOZ, 17.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.