Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Gąsowski poprowadzi reaktywowaną "Randkę w ciemno". Emisja w Super Polsat

Gąsowski to aktor i prezenter telewizyjny (fot. Bogdan Jabłoński/Polsat)

Piotr Gąsowski będzie gospodarzem nowej odsłony programu "Randka w ciemno", który będzie emitowany w naziemnym kanale Super Polsat.

Gąsowski to aktor i prezenter telewizyjny. Jest jurorem w "Twoja twarz brzmi znajomo" Polsatu, a w przeszłości prowadził ten program.

W każdym odcinku "Randki w ciemno" widzowie zobaczą dwie rozgrywki, w których singiel lub singielka wybierze swoją potencjalną miłość spośród trzech kandydatów. Decyzja zapadnie tylko na podstawie rozmowy i odpowiedzi udzielonych w studiu, bez możliwości zobaczenia osób po drugiej stronie parawanu.

"Zdecydowaliśmy się na produkcję tego formatu, ponieważ wierzymy, że osoby szukające prawdziwej miłości są zmęczone wirtualnymi randkami i przekłamaną rzeczywistością. Tęsknią za autentycznymi spotkaniami" - stwierdziła w komunikacie prasowym Monika Wojdyga-Makowska, dyrektorka Super Polsat.

Program dla Super Polsat produkuje ZPR Media. Reżyserem i producentem kreatywnym jest Marta Raczek, która wcześniej była odpowiedzialna za reżyserię m.in. "Hell’s Kitchen. Piekielna kuchnia".

Biuro prasowe stacji nie podaje jeszcze terminu premiery programu.

Amerykański format "The Dating Game", na podstawie którego powstaje "Randka w ciemno", został stworzony przez Sony Pictures Television.

"Randkę w ciemno" nadawał już TVP 1 (w latach 1992-2005). Show prowadził najpierw Jacek Kawalec, a później Tomasz Kammel.

Według Nielsen Media w styczniu kanał Super Polsat notował średnio 0,81 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (tyle samo, co w styczniu 2024).

(MNIE, 14.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.