Piotr Żurkowski przechodzi z TikToka do Foap na stanowisko business directora
![](/images/contents/photo_85911_1739431646_big.jpg)
Piotr Żurkowski w Foap odpowiada za rozwój klientów oraz zarządzanie częścią zespołu client service (fot. HOODCKEVITZ)
Do zespołu Foap, globalnej platformy i agencji kreatywnej zrzeszającej ponad 4,5 mln twórców w USA, Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji, dołącza Piotr Żurkowski, dotychczasowy agency partnership manager w TikTok Central Europe.
W Foap obejmie stanowisko business directora i będzie odpowiadał za rozwój klientów oraz zarządzanie częścią zespołu client service. Doświadczenie w digitalu wykorzystać ma do jeszcze lepszego zrozumienia potrzeb klientów w Europie Centralnej oraz innych regionach.
- Piotr kierował dużymi i skalowalnymi strategiami biznesowymi dla klientów TikToka, łącząc wiedzę z branży kreatywnej i performance marketingu. Jego doświadczenie będzie dla naszego zespołu niekwestionowanym wsparciem, pomagającym tworzyć jeszcze bardziej efektywne kampanie - komentuje Mateusz Zybaczyński, CEO Foap.
Piotr Żurkowski to menedżer z ponad 9-letnim doświadczeniem w obszarze rozwoju sprzedaży i partnerstw strategicznych w Europie Środkowo-Wschodniej oraz w ekspansji klientów na rynkach europejskich i globalnych (EMEA, Ameryka Północna, APAC).
Przed dołączeniem do Foap odpowiadał za skalowanie relacji biznesowych z klientami i agencjami jako agency partnership manager w TikTok Central Europe. Wcześniej był związany z Performance Media. Współpracował z takimi markami, jak Media Expert, RTV Euro AGD, Grupa Bielenda, ING, De’Longhi, Avon, Nintendo, Salt Bank, Pekao, Disney, Citi, Plus, Orange, Hooray Heroes, Bosch czy Pepsico.
Foap łączy w sobie platformę i agencję kreatywną. Specjalizuje się w kompleksowej produkcji treści i strategii do social mediów. Firma zatrudnia ponad 100 stałych pracowników i współpracuje z licznymi partnerami na różnych kontynentach. Główna siedziba znajduje się w Warszawie, a dodatkowe operacje prowadzone są w USA, Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej.
(AMS, 13.02.2025)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)