wPolsce24 zyskuje widzów, ale miesięcznie nadal jest poniżej 1 proc. udziału
W stacji wPolsce24 pracuje m.in. Magdalena Ogórek (screen: wPolsce24)
Kanał informacyjno-publicystyczny wPolsce24 (Fratria) stopniowo zwiększa oglądalność. Najwyższą średnią widownię w grupie ogólnej 4+ miał w styczniu, ale na razie jego miesięczne udziały w rynku, wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia, nie przekroczyły 1 proc.
Stacja wystartowała 2 września, zajmując miejsce Telewizji wPolsce.pl. W przeciwieństwie do poprzednika jest dostępna także drogą naziemną na ósmym multipleksie.
We wrześniu kanał miał średnio minutowo 42 tys. oglądających i 0,75 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 0,46 proc. w grupie komercyjnej 16-59. W październiku było to również 42 tys. widzów - 0,74 proc. w 4+ i 0,39 proc. w 16-59. W listopadzie średnia minutowa wzrosła do 46 tys. oglądających, przy udziałach 0,74 proc. w 4+ i 0,39 proc. w 16-59. W grudniu było to średnio 55 tys. widzów - 0,85 proc. w 4+ i 0,44 proc. w 16-59.
Z kolei w styczniu 2025 roku stacja miała średnio 0,91 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,46 proc. w komercyjnej 16-59. Średnia minutowa oglądalność wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia to 58 tys. osób.
Czytaj też: Radio I Archidiecezji Białostockiej z serwisami informacyjnymi Republiki
Wyniki wPolsce24 są jednak dużo niższe niż konkurencyjnej Republiki, która też nadaje na MUX 8. W styczniu Republika notowała średnio 5,43 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 2,89 proc. w komercyjnej 16-59. Jej średnia minutowa widownia w styczniu to 345 tys. osób.
W ekipie stacji wPolsce24 są m.in. dawne twarze TVP: Michał Adamczyk, Marta Kielczyk i Magdalena Ogórek.
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem
(MNIE, 13.02.2025)