Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 21, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"CKM" w ubiegłym roku liderem wśród magazynów dla mężczyzn

Magazyn "CKM" (Marquard Media Polska) był liderem w segmencie miesięczników lifestylowych dla mężczyzn – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż ogółem ”CKM” w 2006 r. wyniosła 95 807 egz. (w porównaniu z 2005 r. oznacza to wzrost o 1,25 proc.). Na drugim miejscu uplasował się ”Playboy” (ten sam wydawca) z wynikiem 72 104 egz. (wzrost o 5,8 proc.), a na trzecim polska edycja ”Men’s Health” (Motor-Presse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 60 877 egz. (wzrost o 0,91 proc.). Wśród pism biznesowych najlepiej w ub.r. sprzedawał się miesięcznik ”Forbes” (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą ogółem 38 727 egz. (spadek o 6,93 proc.). Na drugim miejscu znalazł się ”Manager Magazin” (Wydawnictwo Infor Manager), który osiągnął wynik 24 424 egz. (wzrost o 47,27 proc.). Shoppingowy miesięcznik dla mężczyzn ”Logo” (Agora SA) od marca do grudnia ub.r. sprzedał średnio ogółem 67 205 egz. (magazyn do lutego 2006 r. włącznie był kwartalnikiem). W grudniu ub.r. sprzedaż ogółem miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wyglądała nastepująco: ”CKM” – 132 586 egz., ”Playboy” – 101 453 egz., ”Men’s Health” – 61 300 egz., a w segmencie pism biznesowych: ”Forbes” – 35 802 egz., ”Manager Magazin” – 29 598 egz. Shoppingowy magazyn ”Logo” w grudniu ub.r. sprzedał ogółem 71 060 egz. (dane ZKDP).

(AW, 21.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.