"CKM" w ubiegłym roku liderem wśród magazynów dla mężczyzn

Magazyn "CKM" (Marquard Media Polska) był liderem w segmencie miesięczników lifestylowych dla mężczyzn – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Średnia sprzedaż ogółem ”CKM” w 2006 r. wyniosła 95 807 egz. (w porównaniu z 2005 r. oznacza to wzrost o 1,25 proc.). Na drugim miejscu uplasował się ”Playboy” (ten sam wydawca) z wynikiem 72 104 egz. (wzrost o 5,8 proc.), a na trzecim polska edycja ”Men’s Health” (Motor-Presse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 60 877 egz. (wzrost o 0,91 proc.). Wśród pism biznesowych najlepiej w ub.r. sprzedawał się miesięcznik ”Forbes” (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą ogółem 38 727 egz. (spadek o 6,93 proc.). Na drugim miejscu znalazł się ”Manager Magazin” (Wydawnictwo Infor Manager), który osiągnął wynik 24 424 egz. (wzrost o 47,27 proc.). Shoppingowy miesięcznik dla mężczyzn ”Logo” (Agora SA) od marca do grudnia ub.r. sprzedał średnio ogółem 67 205 egz. (magazyn do lutego 2006 r. włącznie był kwartalnikiem). W grudniu ub.r. sprzedaż ogółem miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wyglądała nastepująco: ”CKM” – 132 586 egz., ”Playboy” – 101 453 egz., ”Men’s Health” – 61 300 egz., a w segmencie pism biznesowych: ”Forbes” – 35 802 egz., ”Manager Magazin” – 29 598 egz. Shoppingowy magazyn ”Logo” w grudniu ub.r. sprzedał ogółem 71 060 egz. (dane ZKDP).(AW, 21.03.2007)
