Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 11, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Salestube wzmacnia dział data analytics & engineering. Dołączyło pięć osób

Wśród nowych pracowników znaleźli się Artem Mints, Paweł Świerczewski, Krzysztof Ptak i Jakub Szczygieł (fot. materiały prasowe)

Do zespołu data analytics & engineering spółki Salestube (Group One), dołączyło pięć osób.

Jakub Szczygieł objął stanowisko data insights managera i pokieruje zespołem, który będzie odpowiadał za dwa obszary: rozwój produktów wykorzystujących sztuczną inteligencję (zarówno jako rozwiązania oferowane klientom, jak i narzędzia usprawniające procesy wewnętrzne Salestube) oraz rozwijanie zespołu łączącego kompetencje techniczne z podejściem skoncentrowanym na potrzebach klientów biznesowych.

Czytaj też: Cyprian Maciejewski dyrektorem biura komunikacji Ministerstwa Sprawiedliwości

Pod jego kierownictwem mają być tworzone i wdrażane rozwiązania pomagające klientom w skutecznym wykorzystaniu danych i nowych technologii.

Do zespołu zajmującego się analityką danych dołączyło dwóch web analyst: Artem Mints i Paweł Świerczewski oraz junior web & app analityk Michał Trawczyński.

Koordynacją portfolio projektów zajmuje się grono technical project managerów, do których dołączył Krzysztof Ptak.

Zespołem data analytics & engineering w Salestube kieruje Mateusz Tracz.

Czytaj też: Daria Walczak poinformowała o zwolnieniu z Mediahub. "Pod pretekstem likwidacji stanowiska"

(AMS, 11.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.