Salestube wzmacnia dział data analytics & engineering. Dołączyło pięć osób
![](/images/contents/photo_85873_1739251229_big.jpg)
Wśród nowych pracowników znaleźli się Artem Mints, Paweł Świerczewski, Krzysztof Ptak i Jakub Szczygieł (fot. materiały prasowe)
Do zespołu data analytics & engineering spółki Salestube (Group One), dołączyło pięć osób.
Jakub Szczygieł objął stanowisko data insights managera i pokieruje zespołem, który będzie odpowiadał za dwa obszary: rozwój produktów wykorzystujących sztuczną inteligencję (zarówno jako rozwiązania oferowane klientom, jak i narzędzia usprawniające procesy wewnętrzne Salestube) oraz rozwijanie zespołu łączącego kompetencje techniczne z podejściem skoncentrowanym na potrzebach klientów biznesowych.
Czytaj też: Cyprian Maciejewski dyrektorem biura komunikacji Ministerstwa Sprawiedliwości
Pod jego kierownictwem mają być tworzone i wdrażane rozwiązania pomagające klientom w skutecznym wykorzystaniu danych i nowych technologii.
Do zespołu zajmującego się analityką danych dołączyło dwóch web analyst: Artem Mints i Paweł Świerczewski oraz junior web & app analityk Michał Trawczyński.
Koordynacją portfolio projektów zajmuje się grono technical project managerów, do których dołączył Krzysztof Ptak.
Zespołem data analytics & engineering w Salestube kieruje Mateusz Tracz.
Czytaj też: Daria Walczak poinformowała o zwolnieniu z Mediahub. "Pod pretekstem likwidacji stanowiska"
(AMS, 11.02.2025)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)