Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 06, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przemysław Kwiatkowski nie odpowiada już za kanał TVN Style, ale nadal kieruje TVN Turbo

Według Nielsen Media w 2024 roku TVN Style miał średnio 0,3 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (screen: YouTube/Identerek)

Przemysław Kwiatkowski nie odpowiada już za lifestylowy kanał TVN Style. Nadal kieruje jednak TVN Turbo.

"Przemysław Kwiatkowski odpowiada za kontent factualowy i TVN Turbo. Funkcję dyrektor ds. kontentu lifestylowego (czyli de facto za TVN Style - red.) pełni Małgorzata Modrzejewska. Jest to nowa rola w firmie" - przekazało "Presserwisowi" biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.

Jak dodano, oboje podlegają Lidii Kazen, dyrektorce programowej kanałów TVN.

Czytaj też: W KRRiT jest skarga na reportaż TVN 24 o Republice. Wszczęto postępowanie

Modrzejewska to m.in. szefowa wydawców "Dzień dobry TVN". Z kolei Kwiatkowski za TVN Style odpowiadał od końca 2022 roku. Łączył te obowiązki z kierowaniem TVN Turbo.

Jesienią kanał TVN Style zdjął z anteny nadawany na żywo wieczorny talk-show "Dobry wieczór". Emisja została wstrzymana na 28. odcinku, który został nadany pod koniec listopada. Sezon miał liczyć 36 odcinków. Od lutego br. zrezygnowano z kolei z programu informacyjnego "Co słychać?".

Według Nielsen Media w 2024 roku TVN Style miał średnio 0,3 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (spadek z 0,32 proc. w 2023 roku) i 0,38 proc. w komercyjnej 16-59 (spadek z 0,4 proc.).

(MNIE, KOZ, 06.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.