Ostatnia szansa na zgłoszenie się do konkursu Grand ESG
Jury przyzna też tytuł Człowieka Grand ESG oraz Grand Prix ESG (fot. materiały prasowe)
Tylko do 7 lutego do godz. 23.59 można będzie wysyłać zgłoszenia do konkursu Grand ESG. Jego celem jest wyróżnienie efektywnych działań z zakresu zrównoważonego rozwoju podejmowanych przez przedsiębiorstwa oraz organizacje. Organizatorem konkursu jest Fundacja Grand Press.
Konkurs ma na celu docenić przedsiębiorstwa i organizacje, które nie tylko deklarują, ale przede wszystkim realizują projekty w obszarze ESG. Nie ma znaczenia, czy chodzi o małe przedsiębiorstwo, czy lidera rynku - każda organizacja ma potencjał, by wdrożyć skuteczne inicjatywy.
Dzięki podziałowi na kategorie sektorowe każde dobre działanie ESG może zostać dostrzeżone, bowiem projekty będą porównywane biorąc pod uwagę specyficzne wyzwania i możliwości poszczególnych branż. Daje to szansę na pokazanie się również mniejszym przedsiębiorstwom i organizacjom, również z tych sektorów, którym trudniej jest się przebić do szerszej świadomości odbiorców mediów, klientów i interesariuszy.
Nadesłane zgłoszenia oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą eksperci w zakresie zagadnień zrównoważonego rozwoju, raportowania ESG, komunikacji i public relations, zarządzania oraz przedstawiciele organizacji branżowych, instytucji publicznych, mediów i sektora biznesowego. Pełną listę jurorów można znaleźć tutaj: https://www.grandesg.pl/jury/.
W każdej z kategorii sektorowych jury przyzna nagrody za:
NAJLEPSZE WDROŻENIE ESG - wprowadzone w organizacji projekty, rozwiązania i działania z zakresu ESG, które przynoszą widoczne efekty i wspierają w istotny sposób zrównoważony rozwój organizacji.
NAJLEPSZĄ KOMUNIKACJĘ WDROŻENIA ESG - kampanie wewnętrzne i zewnętrzne wokół inicjatyw ESG oraz kampanie edukacyjne lub społeczne, w istotny sposób wpływające na realizację strategii zrównoważonego rozwoju organizacji.
Jury przyzna również dwie nagrody międzysektorowe:
Tytułem CZŁOWIEK GRAND ESG uhonoruje osobę, która aktywnie wspiera wdrażanie strategii ESG i związane z nią działania, motywuje do skutecznej komunikacji inicjatyw ESG i traktuje ESG jako strategiczną szansę na budowanie przewagi konkurencyjnej.
Nagrodę GRAND PRIX ESG przyzna za najlepsze połączenie ambitnych wdrożeń
ESG z ich komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną do interesariuszy organizacji.
Zachęcamy do zapoznania się z REGULAMINEM konkursu. ZGŁOSZENIA można przesyłać do 7 lutego do 23.59, przez stronę: www.grandesg.pl.
Organizator: Fundacja Grand Press
Partner merytoryczny i inicjujący: Garden of Words Group
Mecenas konferencji: ORLEN
Patroni instytucjonalni: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Związek Firm Public Relations
Patroni medialni: Polskie Radio, PAP, Tygodnik Powszechny, Forbes, ngo.pl, PRoto,
Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, RaportCSR.pl, oesg.pl, ESG Trends, esg.pl.
(CP, 06.02.2025)