Polsat Play liderem kanałów lifestylowych. Dalej są Polsat Cafe i TVN Style
![](/images/contents/photo_85806_1738753168_big.jpg)
W grupie 4+ Polsat Play miał 0,55 proc. udziału w rynku (screen: Polsatplay.pl)
W styczniu 2025 roku wśród kanałów lifestylowych najwyższy udział w widowni telewizyjnej uzyskał Polsat Play – zarówno w grupie wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-59.
W grupie ogólnej 4+ Polsat Play (Grupa Polsat Plus) miał średnio 0,55 proc. udziału w rynku wobec 0,50 proc. w styczniu 2024 roku. Drugie miejsce utrzymał Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus) z 0,37 proc. (wzrost z 0,35 proc.).
Czytaj też: TVN: "Mam talent" wiosną w soboty po "Faktach", "Zdrajcy" z dodatkową częścią na żywo
Za nim uplasowały się TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,32 proc. (wzrost z 0,3 proc.) i naziemny TVP Kobieta (Telewizja Polska) – 0,28 proc. (spadek z 0,33 proc.). Pierwszą piątkę zamykał HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,23 proc. (spadek z 0,27 proc.).
Wśród dziesięciu najchętniej oglądanych kanałów lifestylowych były też:
- TLC (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,15 proc. (spadek z 0,21 proc.),
- Canal+ Domo (Canal+ Polska) – 0,12 proc. (0,13 proc. rok wcześniej),
- Travel Channel (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,09 proc. (wzrost z 0,08 proc.),
- Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) – 0,09 proc. (bez zmian)
- i BBC Lifestyle (BBC Studios) – 0,08 proc. (wzrost z 0,06 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy był również Polsat Play, którego udział wyniósł 0,58 proc. (wzrost z 0,54 proc.). TVN Style zanotował 0,43 proc. (wzrost z 0,39 proc.), a Polsat Cafe – 0,4 proc. (wzrost z 0,36 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Naziemny Fokus TV od lutego z premierami serialu dokumentalnego "Działkowcy"
(MNIE, 09.02.2025)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)