TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 03, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tylko trzy programy w TV przekroczyły w 2024 roku granicę 3 mln widzów

Jeszcze w 2023 roku było 49 pozycji z widownią powyżej 3 mln widzów (fot. Grzegorz Michałowski/PAP)

W 2024 roku tylko trzy programy emitowane w polskiej telewizji (nie licząc sportu) przekroczyły poziom 3 mln widzów – wynika z analizy Screenlovers przygotowanej na podstawie danych Nielsen Media. W 2019 roku takich programów było 352.

Były to: film "Kevin sam w domu" – 3,3 mln widzów (24 grudnia o 20, Polsat), serial "M jak miłość" – 3,07 mln widzów (najpopularniejszy odcinek 19 lutego, TVP 2) i "Teleexpress" 3,07 mln (najpopularniejsze wydanie 16 czerwca, czyli tuż po meczu Polska – Holandia na Euro 2024, TVP 1).

Czytaj też: Podsumowania roku i prognozy na 2025. Telewizja i streaming

Dla porównania, jeszcze w 2023 roku było 49 pozycji z widownią powyżej 3 mln widzów, w 2022 roku – 81, 2021 roku – 151, 2020 roku – 262, a 2019 roku – 352.

"Te dane to w żadnym razie nie jest obraz upadku telewizji, jak lubią tego typu zestawienia opisywać media (średni czas oglądania w 2024 r. praktycznie nie drgnął), tylko galopującej fragmentacji. Coraz mniej nas łączy – także przed telewizorami" – podkreśliła na LinkedIn Joanna Nowakowska ze Screenlovers.

Analiza nie uwzględnia transmisji sportowych i zsumowanej widowni programów nadawanych równocześnie na więcej niż jednej antenie.

Press

"Te dane to w żadnym razie nie jest obraz upadku telewizji" – podkreśla Joanna Nowakowska (fot. Screenlovers)

Czytaj też: Telewizja nie taka FAST. Niskie koszty i potencjalnie duża widownia kuszą nadawców

(KOZ, 03.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.