Wpływy reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Biosystem wybierze agencję  |  Polsat latem nagra dwie edycje popularnego show  |  Katarzyna Bosacka z programem  |  Netflix pokaże drugi sezon polskiego serialu  |  Szefowa Europejskiej Rady Pisarzy  |  Kontynuacja w jesiennej ramówce TVP Historia  |  Jak dziennikarze Reutera korzystają z AI  |  Wydatki na reklamę wzrosły w pierwszym kwartale  |  Polska Organizacja Turystyczna  |  Audience Network agencją mediową  |  Cut The Mustard z kampanią  |  Dentsu X rozszerza współpracę  |  OpenAI otworzy pierwsze biuro w Korei Południowej  |  Disney+ przejmie od Netflixa jeden z najpopularniejszych seriali animowanych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Biosystem wybierze agencję  |  Polsat latem nagra dwie edycje popularnego show  |  Katarzyna Bosacka z programem  |  Netflix pokaże drugi sezon polskiego serialu  |  Szefowa Europejskiej Rady Pisarzy  |  Kontynuacja w jesiennej ramówce TVP Historia  |  Jak dziennikarze Reutera korzystają z AI  |  Wydatki na reklamę wzrosły w pierwszym kwartale  |  Polska Organizacja Turystyczna  |  Audience Network agencją mediową  |  Cut The Mustard z kampanią  |  Dentsu X rozszerza współpracę  |  OpenAI otworzy pierwsze biuro w Korei Południowej  |  Disney+ przejmie od Netflixa jeden z najpopularniejszych seriali animowanych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Biosystem wybierze agencję  |  Polsat latem nagra dwie edycje popularnego show  |  Katarzyna Bosacka z programem  |  Netflix pokaże drugi sezon polskiego serialu  |  Szefowa Europejskiej Rady Pisarzy  |  Kontynuacja w jesiennej ramówce TVP Historia  |  Jak dziennikarze Reutera korzystają z AI  |  Wydatki na reklamę wzrosły w pierwszym kwartale  |  Polska Organizacja Turystyczna  |  Audience Network agencją mediową  |  Cut The Mustard z kampanią  |  Dentsu X rozszerza współpracę  |  OpenAI otworzy pierwsze biuro w Korei Południowej  |  Disney+ przejmie od Netflixa jeden z najpopularniejszych seriali animowanych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 31, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Głos sztucznej inteligencji pomaga przy prognozie pogody w RMF Maxx

- Wszystkie materiały tworzone przez narzędzia AI, zanim trafią na antenę, przechodzą przez nadzór redakcji - twierdzi nadawca (fot. materiały prasowe)

Sieć RMF Maxx (Grupa RMF) wykorzystuje sztuczną inteligencję przy powstawaniu prognozy pogody i cyklu felietonów "A słyszałeś, że...".

Biuro prasowe Grupy RMF podkreśla, że RMF Maxx korzysta z narzędzi opartych na AI w jasno określonym zakresie. - Stosujemy je, by odciążyć naszych dziennikarzy w tych najbardziej rutynowych, powtarzalnych czynnościach - w tym np. przygotowywaniu prognoz pogody - wskazuje nadawca. I jednocześnie twierdzi: - Takie sytuacje zdarzają się sporadycznie i nie są regułą w redakcji, a wynikają raczej z potrzeb HR-owych, np. urlopy, zwolnienia lekarskie.

Grupa RMF potwierdza również, że przez głos wygenerowany przez sztuczną inteligencję poza pogodą powstaje także część wydań cyklu felietonów "A słyszałeś, że...".

- Wszystkie materiały tworzone przez narzędzia AI, zanim trafią na antenę, przechodzą przez nadzór redakcji - zaznacza biuro prasowe Grupy RMF. - Korzystanie z tego typu rozwiązań pozwala na zaoszczędzenie niezwykle cennego czasu naszych dziennikarzy, którzy mogą poświęć go na inne, kreatywne i twórcze działania - przekonuje nadawca.

(KOZ, 31.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.