Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 31, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nino Dżikija dyrektorką zarządzającą ds. digital w Burda Media Polska

Nino Dżikija będzie podlegać Maciejowi Klepackiemu, prezesowi Burda Media Polska (fot. materiały prasowe)

Od lutego Nino Dżikija obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektorki zarządzającej ds. digital w Burda Media Polska. 

Nino Dżikija będzie odpowiadać za rozwój digitalowego portfolio wydawnictwa, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów wchodzących w skład segmentów Women & Food: Kobieta.pl, Polki.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl, Przyslijprzepis.pl, Mojegotowanie.pl.

Zarządzane przez nią zespoły będą wspierać także serwisy: Elle.pl, Glamour.pl, Viva.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl i Party.pl, będące częścią multimedialnych segmentów Luxury, Lifestyle & Travel.

Dżikija będzie podlegać Maciejowi Klepackiemu, prezesowi Burda Media Polska.

Do struktur pracujących bezpośrednio z dyrektorem zarządzającym ds. digital dołączą zespoły odpowiedzialne w Burda Media Polska za obszary: SEO, social media, traffic & online inventory, ad grid oraz video hub.

Nino Dżikija ma ponad 15-letnie doświadczenie pracy w mediach. W latach 2017-2023 pracowała w Wirtualnej Polsce, gdzie przez ostatnie trzy lata jako head of lifestyle odpowiadała za strategię rozwoju i wyniki finansowe segmentu lifestyle. Poprzednio - od 2015 roku - związana była z Grupą NaTemat.pl jako redaktorka naczelna InnPoland.pl. Wcześniej, od 2010, pracowała jako dziennikarka działu zagranicznego w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

(KOZ, 31.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.