Nino Dżikija dyrektorką zarządzającą ds. digital w Burda Media Polska
Nino Dżikija będzie podlegać Maciejowi Klepackiemu, prezesowi Burda Media Polska (fot. materiały prasowe)
Od lutego Nino Dżikija obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektorki zarządzającej ds. digital w Burda Media Polska.
Nino Dżikija będzie odpowiadać za rozwój digitalowego portfolio wydawnictwa, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów wchodzących w skład segmentów Women & Food: Kobieta.pl, Polki.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl, Przyslijprzepis.pl, Mojegotowanie.pl.
Zarządzane przez nią zespoły będą wspierać także serwisy: Elle.pl, Glamour.pl, Viva.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl i Party.pl, będące częścią multimedialnych segmentów Luxury, Lifestyle & Travel.
Dżikija będzie podlegać Maciejowi Klepackiemu, prezesowi Burda Media Polska.
Do struktur pracujących bezpośrednio z dyrektorem zarządzającym ds. digital dołączą zespoły odpowiedzialne w Burda Media Polska za obszary: SEO, social media, traffic & online inventory, ad grid oraz video hub.
Nino Dżikija ma ponad 15-letnie doświadczenie pracy w mediach. W latach 2017-2023 pracowała w Wirtualnej Polsce, gdzie przez ostatnie trzy lata jako head of lifestyle odpowiadała za strategię rozwoju i wyniki finansowe segmentu lifestyle. Poprzednio - od 2015 roku - związana była z Grupą NaTemat.pl jako redaktorka naczelna InnPoland.pl. Wcześniej, od 2010, pracowała jako dziennikarka działu zagranicznego w "Dzienniku Gazecie Prawnej".
(KOZ, 31.01.2025)