Jacek Karolak został head of sales strategy w Clear Channel Poland
Jacek Karolak przez ostatnie siedem lat pełnił funkcję dyrektora ds. strategii, a następnie business directora w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt (fot. materiały prasowe)
Z początkiem lutego Jacek Karolak dołączy do zespołu Clear Channel Poland, obejmując nowo utworzone stanowisko head of sales strategy.
W tej roli będzie odpowiedzialny za opracowanie i realizację strategii sprzedażowej, monitorowanie rynku mediowego oraz identyfikację kluczowych trendów zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Jego zadania obejmą także doradztwo w zakresie rozwoju produktów Clear Channel Poland oraz wsparcie rozwoju kompetencji zespołu.
Czytaj też: Iwona Kuchta, Dariusz Kuchta i Piotr Panasiuk w zarządzie Performance Group
Karolak przez ostatnie siedem lat pełnił funkcję dyrektora ds. strategii, a następnie business directora w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, gdzie skupiał się na mediach cyfrowych i projektach opartych na rozwiązaniach digital dla klientów z różnych branż.
Wcześniej był dyrektorem strategii w agencji K2, a w latach 2002-2013 pracował dla Starcom MediaVest Group, gdzie zakładał dział interaktywny i odpowiadał za innowacyjne strategie reklamowe dla kluczowych klientów grupy. Karierę rozpoczynał w portalu Arena.pl oraz w firmie doradczej Ernst & Young.
Czytaj też: Podsumowania roku i prognozy na 2025. Studia produkcyjne
(AMS, 29.01.2025)