Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

11 teamów zakwalifikowało się do drugiego etapu Young Creatives

11 zespołów kreatywnych zakwalifikowało się do drugiego etapu polskiej edycji konkursu Young Creatives Cannes Lions.

Do polskiej edycji konkursu Young Creatives zgłosiło się 18 teamów, złożonych z kreatywnych, którzy nie ukończyli 28. roku życia. W kategorii print wstępną eliminację przeszły dwa teamy z DDB Warszawa i po jednym teamie z Testardo Red Cell, BBDO Warszawa, Ad Fabrika FCB, Woźniak Design, Euro RSCG 4D, Gruppa 66 Ogilvy, Leo Burnett i Teguila\Polska. W kategorii cyber do następnego etapu przeszedł zespół kreatywny z ARC Worldwide. Wyłonione teamy w minioną sobotę spotkały się w siedzibie Klubu Twórców Reklamy, gdzie miały za zadanie stworzenie kampanii społecznej na nieznany wcześniej temat. Brief, nad którym pracowali kreatywni, stworzył Marek Staniszewski, dyrektor strategiczny agencji Young & Rubicam. Prace oceni jury Polskiego Konkursu Reklamy 17 kwietnia. Nagrodą jest wyjazd na Young Creatives do Cannes. Polską edycję Cannes Lions Young Creatives organizują wspólnie Klub Twórców Reklamy i Best Marketing Promotion Agency, przedstawiciel Cannes Lions w Polsce. Do 26 marca przedłużono termin składania prac do Polskiego Konkursu Reklamy. Obrady jury rozpoczną się 16 kwietnia, a wyniki zostaną ogłoszone na gali 23 kwietnia.

(MAZ, 19.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.