Wejścia antenowe z finału WOŚP najwięcej widzów miały w TVN. Dane Nielsena
TVN był głównym partnerem medialnym finału (fot. Rafał Guz/PAP)
W niedzielę 26 stycznia wejścia antenowe dotyczące 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy najwyższą średnią widownię miały w TVN.
W TVP 1 wejścia antenowe zanotowały średnio 373 tys. widzów (3,33 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 2,13 proc. w komercyjnej 16-59).
Czytaj też: RMN głosuje odwołanie Piotra Lisiewicza z rady programowej Radia Poznań. Poszło o Owsiaka
W TVP 2 wejścia dotyczące WOŚP oglądało w tym roku średnio 275 tys. osób (3,22 proc. w 4+ i 2,37 proc. w 16-59), a w TVP Polonia – 17 tys. (0,20 proc. w 4+ i 0,19 proc. w 16-59).
Natomiast w TVN wejścia WOŚP miały średnio 605 tys. oglądających (6,17 proc. w 4+ i 7,70 proc. w 16-59).
W TVN 24 wejścia przyciągnęły średnio 511 tys. widzów (4,74 proc. w 4+ i 3,67 proc. w 16-59). Dane dla TVN 24 dotyczą tylko tych programów, które w monitoringu Nielsena miały tytuł z nazwą WOŚP (nie obejmują specjalnych wydań serwisów i programów).
Z kolei w TVN 24 BiS, który miał jedno wejście o 19.25, było to w tym roku 172 tys. widzów (1,29 proc. w 4+ i 0,63 proc. w 16-59).
W TTV wejścia miały średnio 152 tys. widzów (1,34 proc. w 4+ i 1,7 proc. w 16-59).
Czytaj też: Za statuetkę Grand Press na aukcji WOŚP wylicytowano 3007 zł
Najwięcej widzów ze wszystkich stacji miało wejście z TVN z godz. 19.30 – średnio 1,1 mln i z TVN z 19.50 – 951 tys.
Rok temu wejścia w TVN miały średnio 537 tys. widzów. W Jedynce rok wcześniej było tylko jedno wejście, które śledziło średnio 654 tys. osób. W 2024 w Dwójce wejścia miały średnio 265 tys. oglądających, w TVN 24 – 464 tys., a w TTV – 191 tys. (dane za 2024 rok bez widowni poza domem).
TVN Warner Bros. Discovery był głównym partnerem medialnym finału.
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem.
Czytaj też: TVP w pełni zaangażowana w Finał WOŚP. Republika informowała o "bojówkach Owsiaka"
(MNIE, 28.01.2025)