”Gazeta Wyborcza” z serialem ”Magda M.”
Od czwartku do ”Gazety Wyborczej” będą dołączane płyty DVD z serialem ”Magda M.”.
Na siedmiu płytach kolekcji znajdzie się 15 odcinków pierwszego sezonu ”Magdy M.” (serial był emitowany w TVN-ie). Ukazywać się będą co czwartek. Cena ”GW” wraz z płytami wyniesie 4,99 zł (cena samej ”GW” – 1,50 zł). Wydania ”GW” z serialem wspiera kampania reklamowa w telewizji (m.in. TVN i TVP 1) i radiu (m.in. Tok FM, sieć Złote Przeboje, Radio Zet, sieć Radio Eska). Kreację kampanii przygotowała agencja DDB we współpracy z TVN-em. Media zakupił dom mediowy Starlink. Średnia sprzedaż ogółem ”GW” w 2006 roku wyniosła 428 197 egz. (ZKDP).(SK, 19.03.2007)
