"Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 23, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reality show "Królowa przetrwania" ogląda w TVN Siedem średnio 410 tys. widzów

W programie celebrytki spotykają się na tajlandzkiej wyspie Ko Samui (fot. materiały prasowe)

Reality show "Królowa przetrwania" przyciąga do naziemnego TVN Siedem średnio 410 tys. widzów.

Drugi sezon jest nadawany od 6 stycznia w poniedziałki o 20. Emitując go, Siódemka ma średnio 3,16 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,81 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 4,87 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54.

Pierwszy odcinek przyciągnął średnio 506 tys. widzów, drugi - 369 tys., a trzeci - 354 tys.

Czytaj też: Polskie media i dziennikarze z dziesiątkami aukcji na rzecz WOŚP. Są też media publiczne

Program podnosi widownię pasma, w którym jest nadawany (20-21.02) - z 266 tys. do 371 tys. Udział w grupie 4+ poszedł w górę z 2,06 proc. do 2,87 proc., w 16-49 - z 2,79 proc. do 4,30 proc., a w 20-54 - z 2,67 proc. do 4,39 proc. Rok temu nadawano tam filmy.

Początek pierwszego sezonu rok wcześniej miał średnio 257 tys. widzów. Wtedy program był nadawany w czwartki ok. 22.

W reality show celebrytki spotykają się na tajlandzkiej wyspie Ko Samui, by rywalizować o tytuł "Królowej przetrwania" i pieniądze - nawet 100 tys. zł. W rywalizacji biorą udział m.in. Paulina Smaszcz, Agnieszka Kaczorowska i Marianna Schreiber.

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 23.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.