Reality show "Królowa przetrwania" ogląda w TVN Siedem średnio 410 tys. widzów
W programie celebrytki spotykają się na tajlandzkiej wyspie Ko Samui (fot. materiały prasowe)
Reality show "Królowa przetrwania" przyciąga do naziemnego TVN Siedem średnio 410 tys. widzów.
Drugi sezon jest nadawany od 6 stycznia w poniedziałki o 20. Emitując go, Siódemka ma średnio 3,16 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,81 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 4,87 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54.
Pierwszy odcinek przyciągnął średnio 506 tys. widzów, drugi - 369 tys., a trzeci - 354 tys.
Czytaj też: Polskie media i dziennikarze z dziesiątkami aukcji na rzecz WOŚP. Są też media publiczne
Program podnosi widownię pasma, w którym jest nadawany (20-21.02) - z 266 tys. do 371 tys. Udział w grupie 4+ poszedł w górę z 2,06 proc. do 2,87 proc., w 16-49 - z 2,79 proc. do 4,30 proc., a w 20-54 - z 2,67 proc. do 4,39 proc. Rok temu nadawano tam filmy.
Początek pierwszego sezonu rok wcześniej miał średnio 257 tys. widzów. Wtedy program był nadawany w czwartki ok. 22.
W reality show celebrytki spotykają się na tajlandzkiej wyspie Ko Samui, by rywalizować o tytuł "Królowej przetrwania" i pieniądze - nawet 100 tys. zł. W rywalizacji biorą udział m.in. Paulina Smaszcz, Agnieszka Kaczorowska i Marianna Schreiber.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 23.01.2025)