"Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 23, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen Gauge: udział streamingu w oglądalności na telewizorach wzrósł do 9,5 proc.

W grudniu widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 4 godziny i 12 minut (fot. Pixabay.com)

Udział streamingu w całkowitej oglądalności na ekranach telewizorów wzrósł z 9,1 proc. w listopadzie do 9,5 proc. w grudniu - wynika z raportu Nielsen Gauge dla Polski.

To najwyższy poziom od premiery zestawienia Gauge w Polsce, czyli od stycznia 2023 roku. Wtedy udział streamingu wynosił 5,6 proc. (dane za grudzień 2022).

Telewizja kablowa w grudniu 2024 roku miała 30,6 proc. udziału w oglądalności na telewizorach (spadek z 31,2 proc. w listopadzie), a naziemna - 23,2 proc. (bez zmian). Udział telewizji satelitarnej zmniejszył się z 30 proc. do 29,7 proc.

Czytaj też: Polskie media i dziennikarze z dziesiątkami aukcji na rzecz WOŚP. Są też media publiczne

Liderem streamingu w grudniu był YouTube. Uzyskał 2,3 proc. udziału (wzrost z 2,1 proc.). Z kolei Netflix miał 2,2 proc. (w górę z 2,1 proc.).

W grudniu widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 4 godziny i 12 minut, co oznacza wzrost o 8 minut w porównaniu z listopadem.

(MNIE, 23.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.