Nielsen Gauge: udział streamingu w oglądalności na telewizorach wzrósł do 9,5 proc.
W grudniu widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 4 godziny i 12 minut (fot. Pixabay.com)
Udział streamingu w całkowitej oglądalności na ekranach telewizorów wzrósł z 9,1 proc. w listopadzie do 9,5 proc. w grudniu - wynika z raportu Nielsen Gauge dla Polski.
To najwyższy poziom od premiery zestawienia Gauge w Polsce, czyli od stycznia 2023 roku. Wtedy udział streamingu wynosił 5,6 proc. (dane za grudzień 2022).
Telewizja kablowa w grudniu 2024 roku miała 30,6 proc. udziału w oglądalności na telewizorach (spadek z 31,2 proc. w listopadzie), a naziemna - 23,2 proc. (bez zmian). Udział telewizji satelitarnej zmniejszył się z 30 proc. do 29,7 proc.
Czytaj też: Polskie media i dziennikarze z dziesiątkami aukcji na rzecz WOŚP. Są też media publiczne
Liderem streamingu w grudniu był YouTube. Uzyskał 2,3 proc. udziału (wzrost z 2,1 proc.). Z kolei Netflix miał 2,2 proc. (w górę z 2,1 proc.).
W grudniu widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 4 godziny i 12 minut, co oznacza wzrost o 8 minut w porównaniu z listopadem.
(MNIE, 23.01.2025)