Od 10 lutego drożeją reklamy w Radiu Zet
Ceny spotów w Radiu Zet wzrosną średnio o 3,6 proc. (fot. materiały prasowe)
Grupa Eurozet po pięciu miesiącach ponownie podnosi ceny reklam w Radiu Zet oraz pakietach Audio Zet i Audio Zet Boost.
Nowe cenniki obowiązywać będą od 10 lutego. Ceny spotów w Radiu Zet wzrosną średnio o 3,6 proc., w Audio Zet - o 2,5 proc., a w Audio Zet Boost o 3 proc. (dni powszednie, w godz. 6-20).
Czytaj też: Polskie media i dziennikarze z dziesiątkami aukcji na rzecz WOŚP. Są też media publiczne
"Zmiany są efektem olbrzymiego zainteresowania klientów przestrzenią reklamową w naszych stacjach radiowych" - twierdzi w komunikacie Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.
Poprzednia podwyżka w Grupie Eurozet miała miejsce we wrześniu 2024 roku.
Od 6 stycznia droższe reklamy są również w Grupie RMF i Polskim Radiu.
(KOZ, 23.01.2025)