Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 22, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2024 roku wśród grup radiowych słuchalność zwiększyła tylko Grupa Eurozet. Radio Track

Lider rynku radiowego - Grupa RMF - osiągnął 35 proc. udziału w czasie słuchania (fot. Pixabay.com)

W 2024 roku Grupa Eurozet jako jedyna spośród największych nadawców zwiększyła udział w czasie słuchania w porównaniu z 2023 rokiem.

Lider rynku radiowego – Grupa RMF – osiągnął 35 proc. udziału, co oznacza spadek z 35,4 proc. rok wcześniej. Grupę RMF tworzą ogólnopolskie RMF FM, sieć RMF Maxx, ponadregionalne RMF Classic, ale też Radio Gra, Radio Jura, Radio 90 i Radio Alex.

Zmniejszył się udział Polskiego Radia

Grupa Eurozet zanotowała wzrost słuchalności z 26,2 proc. do 26,5 proc. W jej skład wchodzą ogólnopolskie Radio Zet, ponadregionalne Tok FM i Antyradio oraz sieci Złote Przeboje, Meloradio, Radio Pogoda, Rock Radio, jak również część stacji Radia Plus.

Czytaj też: Radiowa Trójka bez audycji "Samograj" Radosława Nałęcza. Pozostaje podcast

Łączny udział stacji Grupy Radiowej Time (Eska, Eska2, Vox FM, Eska Rock, część stacji Radia Plus) wyniósł 13,3 proc. i był identyczny jak w 2023 roku.

Natomiast udział Polskiego Radia w czasie słuchania zmniejszył się z 8,9 proc. do 8,2 proc. Wyniki publicznego radia obejmują Jedynkę, Dwójkę, Trójkę i Polskie Radio 24 oraz stacje cyfrowe: Czwórkę, Radio Kierowców, Radio Chopin i Polskie Radio Dzieciom.

Każdego dnia stacji Grupy RMF słuchało 9,2 mln słuchaczy (o 126 tys. mniej niż w 2023 roku), Grupy Eurozet – 7,4 mln (o 65 tys. więcej), Grupy Radiowej Time – 4,3 mln (o 12 tys. mniej), a Polskiego Radia – 2,3 mln (o 62 tys. mniej).

Dane: badanie Radio Track, realizowane przez Kantar i Adres:Media.

Czytaj też: Polskie media i dziennikarze z dziesiątkami aukcji na rzecz WOŚP. Są też media publiczne

(KOZ, 22.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.