Następne wydanie "Presserwisu" pojawi się na Państwa skrzynkach w środę 12 listopada  |  Na Press.pl zamieszczamy najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i X – podyskutujmy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Następne wydanie "Presserwisu" pojawi się na Państwa skrzynkach w środę 12 listopada  |  Na Press.pl zamieszczamy najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i X – podyskutujmy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Następne wydanie "Presserwisu" pojawi się na Państwa skrzynkach w środę 12 listopada  |  Na Press.pl zamieszczamy najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i X – podyskutujmy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 17, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

1 mln zł na emisję rządowego spotu #ToDopieroRok w największych telewizjach

"KPRM zakupiła czas antenowy w bloku społecznym po stawkach rynkowych" - zaznacza CIR (fot. KPRM)

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów przeznaczyła 1 mln zł na emisję w telewizji spotu podsumowującego pierwszy rok pracy rządu premiera Donalda Tuska.

Spot #ToDopieroRok był emitowany w największych stacjach telewizyjnych od 11 do 26 grudnia 2024 roku. 

"KPRM zakupiła czas antenowy w bloku społecznym po stawkach rynkowych" - przekazało "Presserwisowi" Centrum Informacyjne Rządu.

KPRM na emisję spotu w TVN i TVN 24 wydała 400 tys. zł, w Polsacie - 350 tys. zł, a w TVP 1 i TVP 2 - 250 tys. zł.

(KOZ, 17.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.