ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

ARiMR reklamuje się wszędzie, ale nie w mediach rolniczych  |  Tylko dwóch dużych kolporterów na rynku dystrybucji prasy  |  Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 16, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czwarty sezon "Magii nagości. Polska" w Zoom TV od 28 lutego

Emisja programu będzie wsparta kampanią reklamową opartą o botaniczne motywy. Pojawią się w niej rośliny, które imitują ludzkie genitalia (fot. materiały prasowe)

28 lutego Zoom TV (Grupa Kino Polska) rozpocznie emisję czwartego sezonu "Magii nagości. Polska". 

Program poprowadzi influencerka i dziennikarka Julia Oleś, która zastąpi aktorkę Beatę Olgę Kowalską. Czwarta edycja będzie liczyć 6 odcinków (poprzednia miała ich 7). Premiery będą nadawane w piątki o 23. Program będzie można oglądać również w serwisie FilmBox+. Za produkcję odpowiada firma Jake Vision.

Emisja programu będzie wsparta kampanią reklamową opartą o botaniczne motywy. Pojawią się w niej rośliny, które imitują ludzkie genitalia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media, a koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez agencję Digital Kingdom. Kampania obejmie telewizję, digital i outdoor.

Pierwszy sezon "Magii nagości. Polska" (jesienią 2021 roku) oglądało w Zoom TV średnio 229 tys. widzów, drugi (wiosną 2022 roku) - 126 tys., a trzeci (jesienią 2022 roku) - 120 tys.

W "Magii nagości. Polska", realizowanej na postawie brytyjskiego formatu "Naked Attraction", uczestnicy wybierają na randkę osobę, kierując się wyglądem jej nagiego ciała. 

(MNIE, 16.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.