Google przekaże 15 mln dol. dla ofiar pożarów w Los Angeles
Google to kolejna firma ze świata rozrywki i technologii wspierająca ofiary pożarów
Google przyzna 15 mln dol. organizacjom udzielającym pomocy podczas trwających pożarów w Los Angeles.
Wraz z organizacją charytatywną Google.org firma przekazuje fundusze Emergency Network w Los Angeles, Amerykańskiemu Czerwonemu Krzyżowi, Center for Disaster Philanthropy oraz Institute for Nonprofit News.
Inne firmy ze świata rozrywki i technologii także wspierają ofiary pożarów. Amazon, Disney, Netflix, Comcast również przekazały w ostatnich dniach od 10 do 15 mln dol. Pomimo niepokojących prognoz pogody dotyczących silnego wiatru, stopniowo narasta optymizm co do możliwości strażaków przejęcia kontroli nad pożarami.
W ciągu dziewięciu dni od rozpoczęcia katastrofy zginęło ponad 20 osób, zniszczonych zostało blisko 11 tys. budynków.
Gdy YouTube i Google będą mogły ponownie otworzyć biura w Los Angeles, planują udostępnić swoje zaplecze produkcyjne twórcom i artystom dotkniętym pożarami. "W nadchodzących miesiącach zorganizujemy także szereg wydarzeń, które zjednoczą społeczność twórców YouTube, tworząc przestrzeń do nawiązywania kontaktów i udostępniania zasobów" - napisał Neal Mohan, dyrektor generalny YouTube.
(MAC, 16.01.2025)