Małgorzata Koselnik przeszła z Burda Media Polska do Polskiego Radia
Małgorzata Koselnik odpowiada za realizację i rozwój projektów internetowych (fot. materiały prasowe)
Małgorzata Koselnik została szefową nowo utworzonego działu produktu internetowego w Centrum Mediów Cyfrowych Polskiego Radia.
Odpowiada za realizację i rozwój projektów internetowych, a także za opracowywanie nowych rozwiązań reklamowych.
Czytaj też: Mija 35 lat od uruchomienia RMF FM. Stacja przygotowała specjalne atrakcje
Małgorzata Koselnik od maja 2023 roku pracowała w Burda Media Polska jako head of product. Wcześniej związana była m.in. z Gemiusem i Media Impact Polska oraz z biurem reklamy Ringier Axel Springer Polska.
Dyrektorem Centrum Mediów Cyfrowych Polskiego Radia jest Tomasz Sofuł.
Czytaj też: Były prezes Radia 357 Paweł Sołtys szefem projektów redakcyjnych Xyz
(KOZ, 15.01.2025)