Podrożały tygodniki i dwutygodniki telewizyjne Wydawnictwa Bauer
Najbardziej podrożał tygodnik "Tele Tydzień" – z 3,29 do 3,69 zł (fot. materiały prasowe)
Wydawnictwo Bauer o 20-40 groszy podniosło ceny egzemplarzowe tygodników i dwutygodników telewizyjnych.
O 40 groszy wzrosła cena "Tele Tygodnia" (z 3,29 do 3,69 zł).
Czytaj też: Od stycznia wzrosła cena egzemplarzowa części wydań "Gazety Wyborczej"
O 30 groszy więcej trzeba zapłacić za "Magazyn Telewizyjny Kurier TV" (2,69 zamiast 2,99 zł), "Super TV" (2,99 zamiast 3,29 zł) i "Tele Max" (2,99 zamiast 3,29 zł). Z kolei o 20 groszy podrożały "To&Owo" (z 3,29 do 3,49 zł), "Tele Świat" (z 3,29 do 3,49 zł) i "TV14" (z 3,29 do 3,49 zł).
Według danych PBC w trzecim kwartale 2024 roku spośród tygodników i dwutygodników telewizyjnych największym zainteresowaniem odbiorców cieszył się "Tele Tydzień", którego średnia sprzedaż wyniosła 404 336 egz. (spadek o 3,62 proc. w stosunku z trzecim kwartałem 2023 roku; dane PBC).
Czytaj też: Tygodniki opinii od początku roku podrożały o złotówkę. "Polityka", "Sieci" i "Do Rzeczy"
(MZD, 15.01.2025)