Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 16, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa ING promuje się jako partner Formuły 1

Dziś rozpoczęła się kampania wizerunkowa Grupy ING, która informuje o sponsoringu zespołu Formuły 1 ING Renault F1. To część globalnej kampanii, która jest prowadzona w 30 krajach świata.

Grupa ING jest sponsorem tytularnym teamu ING Renault F1 i pierwszego Grand Prix w Australii, które odbędzie się 18 marca w Melbourne. Grupa ING będzie ponadto obecna reklamowo na 14 z 17 torów. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki ING w Azji, Europie Środkowej i Wschodniej. Polskie wersje spotów będą emitowane w Polsacie, ponieważ ta stacja kupiła prawa do transmisji z wyścigów Formuły 1. Reklamy wykorzystują wizerunek aktora Marka Kondrata. Od najbliższego poniedziałku reklamy bankowości korporacyjnej ING także nawiązujące do tej dyscypliny sportu pojawią się w prasie (m.in. ”Rzeczpospolita”). Wszystkie działania potrwają do 21 października, czyli do ostatniego w tym sezonie Grand Prix w Brazylii. Kampanię zaadaptowała na polski rynek agencja reklamowa Brain, a media zaplanował i kupił dom mediowy PanMedia Western.

(TW, 16.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.