Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 16, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kampania ”Kurczak za mną chodzi” McDonald’s Polska

McDonald’s Polska rozpoczął kampanię promocyjną ”Kurczak za mną chodzi”, która informuje o nowych produktach w restauracjach sieci.

30-sekundowe spoty emitowane są w TVP 1, TVP 2, TVN-ie, TVN Siedem, TV 4 i Polsacie. Wsparciem kampanii telewizyjnej są reklamy radiowe (m.in. w RMF FM), działania w Internecie (strony młodzieżowe, m.in. Interia.pl, Onet.pl) oraz materiały POS w miejscach sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa, a media zaplanował i kupił dom mediowy Macroscope OMD.

(TW, 16.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.