80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Kanale Sportowym nadal najpopularniejsze materiały Stanowskiego

W Kanale Sportowym nadal rekordową liczbę odsłon mają materiały Krzysztofa Stanowskiego, który rozstał się z projektem w 2023 roku (screen: YouTube/Kanał Sportowy)

Prawie pięć lat po starcie Kanał Sportowy na YouTube ma milion subskrybentów i 775 mln wyświetleń niemal 6 tys. opublikowanych filmów. Najpopularniejsze są nadal materiały przygotowane przez Krzysztofa Stanowskiego, który w 2023 roku rozstał się z kanałem. Nowe materiały rzadko sięgają 100 tys. wyświetleń.

Prof. Adam Szynol, medioznawca z Uniwersytetu Wrocławskiego, zwraca uwagę, że popularność danego kanału, a w tym w szczególności tak specjalistycznego jest składową kilku elementów.

- Nie ma się co oszukiwać. Krzysztof Stanowski był najbardziej rozpoznawalnym autorem kanału, a jego materiały windowały statystyki - mówi Szynol. Faktycznie najpopularniejsze materiały na YouTube Kanału Sportowego to materiały Stanowskiego - m.in. seria "Dziennikarskie zero", które były odtwarzane ponad milion razy. Rekord z ponad 11 milionami odtworzeń pobił jego materiał demaskujący "polską gwiazdę" Bollywood Natalię Janoszek.

Na 31 materiałów odtwarzanych ponad milion razy tylko jeden stworzył Mateusz Borek (komentarz na temat Paulo Sousy).

Prof. Szynol zwraca też uwagę na fakt, że w ostatnich miesiącach nie było wielkich wydarzeń sportowych, które przyciągnęłyby widzów do Kanału Sportowego.

- Kanał Sportowy stracił trochę ze swojego impetu i świeżości. Nie jest już medium nowym. Jednocześnie musi konkurować ze sportowymi sekcjami portali horyzontalnych, które też zgarniają sporo tego sportowego tortu, a to autorom Kanału nie ułatwia życia - podsumowuje medioznawca.

Krzysztof Stanowski na początku lutego 2024 roku uruchomił na YouTube Kanał Zero, który subskrybuje 1,4 mln użytkowników.

(PAR, 09.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.