Na Press.pl na na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Na Press.pl na na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Na Press.pl na na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" na Państwa skrzynki wracamy już w poniedziałek  |  Nie zamówiłeś jeszcze newslettera z materiałami, o których potem mówią inni? Kliknij tutaj  |  Zapraszamy również na naszego Facebooka i platformę X – podyskutujmy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 11, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czas oglądania TV w 2024 roku podobny jak w 2023. Wzrósł wśród widzów 13-29 lat

W grupie komercyjnej 16-59 czas oglądania TV wynosił 3 godziny i 10 minut (fot. Jeshoots.com/Pexels.com)

W 2024 roku statystyczny Polak powyżej 4. roku życia spędzał przed telewizorem średnio 3 godziny i 48 minut dziennie, czyli o minutę krócej niż w 2023 roku – wynika z danych Nielsen Media, opublikowanych przez Screen Lovers.

W grupie komercyjnej 16-59 lat czas oglądania telewizji (ATV) wynosił 3 godziny i 10 minut, był również o 1 minutę krótszy niż w 2023 roku. Wśród widzów powyżej 60. roku życia było to 6 godzin i 18 minut, czyli o 7 minut mniej niż rok wcześniej.

Czytaj też: W 2024 roku TVN 24 był liderem kanałów informacyjnych. Republika na drugim miejscu

Z kolei dłużej niż rok wcześniej telewizję oglądali widzowie między 13. a 29. rokiem życia, którzy spędzali przed TV 1 godzinę i 13 minut dziennie, tj. o 4 minuty więcej niż w 2023 roku.

(KOZ, 11.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.