Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyniki oglądalności programu "Jak to się mówi, czyli Kasia u Bralczyka" w TVP 2

Program "Jak to się mówi, czyli Kasia u Bralczyka" był jedną z jesiennych nowości TVP 2 (screen: Vod.tvp.pl)

Średnio 202 tys. widzów przyciągał w zeszłym roku do TVP 2 nowy program o języku polskim "Jak to się mówi, czyli Kasia u Bralczyka".

Program, który prowadzą filozofka Katarzyna Kasia i językoznawca profesor Jerzy Bralczyk, był emitowany w niedziele o 17.55, od 8 września. Emitując go, Dwójka miała średnio 1,88 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,22 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Pełny wywiad z Katarzyną Kasią. O "Szkle Kontaktowym", wuju Bralczyku i TVP

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 29 września – 287 tys.

Od początku 2025 roku cykl można oglądać w niedziele, ale w nowym pasmie – o 11.05, po "Pytaniu na śniadanie".

Dla porównania, w listopadzie 2024 roku TVP 2 miał średnio dobowo 6,11 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,56 proc. w komercyjnej 16-49 i 4,65 proc. w komercyjnej 16-59, a np. we wrześniu – 5,74 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,13 proc. w 16-49 i 4,29 proc. w 16-59.

Katarzyna Kasia jest również jedną z prowadzących "Kwiatki polskie" w TVP Info.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Nowy „Press”: Andrzej Andrysiak, XYZ Nawackiego, była naczelna „Pisma” i odbudowa Trójki

(MNIE, 07.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.