Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Styczeń 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Teads przedstawia Trendy Technologiczne na 2025 rok, kształtujące strategie mediów i marketingu

Warszawa, 20 grudnia 2024 r. – Rewolucje technologiczne, wciąż zmieniające się zachowania odbiorców oraz ruchy zachodzące w obszarze politycznym i kulturowym, łączą się w jedną całość, tworząc nowy krajobraz mediów na 2025 rok.

Teads, globalna platforma mediowa, publikuje dziś ebook: ‘Trendy Technologiczne na 2025 rok,’ czyli kompleksowe badanie pięciu kluczowych tematów, które mają na celu zredefiniowanie strategii reklamowych na nadchodzący rok. W oparciu o badanie zawarte w Teads Global Tech Themes oraz dane uzyskane z Teads Media Barometer, bazujące też na danych branżowych oraz opiniach liderów mediowych, Teads stworzył przewodnik, jak poradzić sobie z istniejącymi wyzwaniami, aby wykorzystać potencjał pojawiających się możliwości rynkowych.

Natalie Bastian, globalna dyrektor marketingu Teads, komentuje: „W 2024 roku reklamodawcy i wydawcy wyraźnie reagowali na zmieniający się krajobraz mediowy. W obliczu globalnych zmian w polityce, istotnych wydarzeń sportowych i popkulturowych, stawali oni przed wieloma mediowymi wyzwaniami, aby znaleźć nowe, innowacyjne sposoby dotarcia do konsumenta. Niezależnie od tego, czy chodziło o rozwój planów związanych z CTV, czy wykorzystanie sztucznej inteligencji, branża reklamowa szybko reagowała i stawiała czoła pojawiającym się wyzwaniom. Zbliżając się do 2025 roku, Teads wykorzystuje pełen potencjał dostępnej technologii, od video omnichannel po formaty CTV umożliwiające zakupy i targetowanie kontekstowe.”

Pięć kluczowych wniosków z Tech Themes 2025:

1. Wzrost zaangażowania dzięki strategiom video omnichannel
Strategie wideo omnichannel rewolucjonizują sposób, w jaki marki angażują odbiorców, tworząc spójne i angażujące kreacje, które skutecznie trafiają do odbiorców na różnych ekranach. Podejście Teads oparte na wysokim poziomie Attention zapewnia, że kampanie wideo dostarczają wyższe wskaźniki viewability, angażując odbiorców zarówno w zaciszu domowym (CTV), jak i aktywnych (mobile), zwiększając skuteczność i zapamiętywanie przekazów reklamowych. 42% ekspertów mediowych wskazuje CTV i strategia omnichannel za najważniejszy trend na 2025 rok.

2. Reklama przyszłości: równowaga między personalizacją, a prywatnością
Wraz ze zmianą przepisów dotyczących prywatności, reklamodawcy stają przed wyzwaniem dostarczania spersonalizowanych doświadczeń przy jednoczesnym poszanowaniu prywatności konsumentów. Targetowanie kontekstowe jest skutecznym rozwiązaniem, które pozwala na płynne dopasowanie reklam do treści w czasie rzeczywistym, w nieinwazyjnym środowisku cookieless. Badania pokazują, że 1 na 3 konsumentów zapamiętuje reklamy odpowiednio dopasowane do kontekstu, a 17% z nich jest bardziej skłonnych na tej podstawie do zakupu. Teads oferuje dzięki implementacji reklamy u wydawców premium, dostępne zasoby (inventory) w 80% bez plików cookie, umożliwiając markom osiągnięcie skali, wydajności i zgodności z regulacjami w zmieniającym się środowisku mediowym.

3. Środowiska premium: budowanie zaufania i trafności
Wysokiej jakości środowiska wydawców premium, nie tylko zapewniają bezpieczeństwo marki, ale też zwiększają zaangażowanie, a 70% konsumentów twierdzi, że wysoka jakość treści pojawiających się obok reklam wpływa na postrzeganie ich marek. Kampanie te osiągają 25% wyższe ROI, co czyni je bardziej atrakcyjnymi dla reklamodawców, którzy chcą zrównoważyć rozpoznawalność swoich marek.

4. Strategiczne zaangażowanie w wydarzenia kulturowe
Od globalnych wydarzeń, takich jak Igrzyska Olimpijskie, po codzienne wydarzenia kulturowe, dopasowanie kampanii do ważnych okazji sprawia, że marki stają się ważne w oczach odbiorców i bardziej zapadają w pamięć. Reklamy emitowane podczas wydarzeń kulturowych osiągają 25% wyższe zaangażowanie. Dostosowując kampanie do kluczowych wydarzeń, marki mogą uzyskać wzrost ROI o 15-20%, a komunikacja zwiększa intencję zakupowe o 33%. Teads Contextual Reachcasts pomaga markom “own the moment”(opanować moment), dostarczając kontekstowo trafne wrażenia na szeroką skalę.

5. Dostosowane kreacje - spełniające oczekiwania konsumentów
Kreatywność, napędzana przez AI i innowacyjne rozwiązania, przekształca zaangażowanie odbiorców w mierzalne wyniki na każdym etapie lejka sprzedażowego. Począwszy od kreacji zakupowych CTV, po dynamiczne formaty inRead, wszystkie z nich zapewniają markom dotarcie do odbiorców z odpowiednimi komunikatami na każdym etapie ich podróży konsumenckiej.
Teads wspiera reklamodawców za pomocą produktów napędzanych przez AI, takich jak AudioStack do integracji wysokiej jakości audio generowanego przez AI, Personalized AI Voiceover do dostosowywania reklam w różnych językach i kontekstach oraz Actionable CTV with Alexa do interakcji głosowych z konsumentami.

Tematy przedstawione w Tech Themes 2025 podkreślają znaczenie strategii opartych na danych, innowacyjnych formatach i środowisku premium wydawców, w tworzeniu skutecznej komunikacji z odbiorcami.

Press

Zachęcamy do zapoznania się, jak te tematy mogą zrewolucjonizować strategie reklamowe marek. Od doskonałych rozwiązań strategii video omnichannel, po podejścia skoncentrowane na szanowaniu prywatności odbiorcy. Najnowszy ebook Teads pomoże marketerom odkrywać i planować trendy technologiczne, które będą dominować w 2025 roku.

Aby dowiedzieć się więcej, pobierz cały raport tutaj.

(07.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.