Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Duży wzrost zasięgu antyukraińskiej propagandy  |  Wystartował projekt MediaWizard.ai  |  Polsat Box Go ponownie z przedpremierowymi produkcjami  |  Start "The Traitors. Zdrajcy" w nowym pasmie dał TVN pozycję lidera  |  Nowy serial serwisu Max  |  Talk-show Magdy Gessler  |  Kanał Active Family z kontynuacją  |  Specjalne wydanie podcastu "Raport międzynarodowy"  |  Red Carpet Media Group  |  Kolejna edycja konkursu dla maturzystów  |  "Przegląd międzynarodowy" na Gazeta.pl  |  Przetarg Superbet  |  AWX wygrała  |  oS3 rozszerza współpracę  |  MSNBC po pięciu latach usuwa polityczny program Joy Reid  |  Platforma Trumpa składa w amerykańskim sądzie pozew przeciw brazylijskiemu sędziemu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sylwia Grzeszczak, Tomasz Karolak i Genzie w kampanii reklamowej RMF FM

Kampania potrwa do końca lutego (fot. materiały prasowe)

25 grudnia startuje kampania reklamowa RMF FM pod hasłem "RMF FM – Najfajniejsi Słuchacze", która potrwa do końca lutego 2025 roku. Występują w niej Sylwia Grzeszczak, Tomasz Karolak i grupa twórców internetowych Genzie.

Działania reklamowe obejmą telewizje (stacje ogólnopolskie i tematyczne), platformy VOD, internet, kina i nośniki reklamy zewnętrznej. Kampania ma podkreślić więź, jaka łączy RMF FM ze swoimi słuchaczami.

Centralnym elementem kampanii będzie konkurs pod tym samym hasłem, w ramach którego RMF FM będzie spełniać marzenia słuchaczy.

Za kreację kampanii odpowiada RMF FM, produkcję zrealizowała agencja F25, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się zespoły RMF i Mindshare.

(KOZ, 24.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.