W trzecim kwartale tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami
Według zestawienia PBC "Z Życia Wzięte" w trzecim kwartale sprzedawało średnio 61 568 egz.
W trzecim kwartale 2024 roku tytuły poradniczo-rozrywkowe znów odnotowały dwucyfrowe spadki sprzedaży.
Według zestawienia Polskich Badań Czytelnictwa dwutygodnik "Z Życia Wzięte" sprzedawał średnio 61 568 egz. To o 13,63 proc. mniej niż w analogicznym okresie w 2023 roku. Konkurent tego tytułu, dwutygodnik "Sukcesy i Porażki", sprzedawał średnio 39 419 egz. (spadek o 15,54 proc.).
Czytaj też: "Twój Styl" droższy o 2 zł. Więcej trzeba będzie też zapłacić za "Panią"
W segmencie miesięczników poradniczo-rozrywkowych jest tylko jeden tytuł – "Retro" – który w listopadzie obchodził jubileusz 10-lecia. Jego sprzedaż wyniosła 61 987 egz. (spadek o 10,01 proc.).
Wszystkie tytuły przygotowuje Wydawnictwo Bauer.
Czytaj też: Ostatni kiosk Ruchu zlikwidowany. Zlokalizowany był na warszawskim Żeraniu
(MZD, 28.12.2024)