Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyniki oglądalności programu publicystycznego "Lepsza Polska" Doroty Gawryluk

Dorota Gawryluk przestała ostatnio być prezeską powiązanego z Polsatem Stowarzyszenia Lepsza Polska (fot. materiały prasowe)

Program publicystyczny Doroty Gawryluk "Lepsza Polska" oglądało jesienią w głównym Polsacie średnio 795 tys. widzów. Na tej antenie nadawany jest kilkuminutowy fragment programu. Z kolei całość wydań w Polsat News śledziło średnio 160 tys. osób, a w Wydarzeniach 24 – 143 tys. (na obu antenach informacyjnych to łącznie 303 tys.).

Jesienią program Gawryluk był emitowany w czwartki ok. 19.15, od 5 września do 19 grudnia. W Polsacie, który pokazywał pierwszą część programu, od 19.17 do ok. 19.25, miał on średnio 6,41 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 7,18 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: TVP Info będzie mieć dwa programy o kampanii wyborczej. Dochodzi "Poranek wyborczy"

W Polsat News, który nadawał całość, od 19.15 do ok. 19.50, program notował odpowiednio: 1,29 i 1,07 proc. udziału, a w Wydarzeniach 24 – które również pokazywały całość odcinków – 1,15 proc. i 0,95 proc.

W głównym Polsacie największą popularnością cieszył się odcinek z 12 września – przyciągnął średnio 929 tys. widzów. W Polsat News najpopularniejsze było wydanie z 3 października – 210 tys., a w Wydarzeniach 24 z 24 października – 204 tys. widzów.

Dane zawierają też widownię śledzącą program poza domem (OOH).

Wiosną pierwszy sezon w głównym Polsacie oglądało średnio 603 tys. widzów, w Polsat News – 208 tys., a w Wydarzeniach 24 – 88 tys. Wtedy jednak w Polsacie odcinki były dłuższe, do 19.40 (dane bez OOH).

Czytaj też: Towarzystwo Dziennikarskie żąda od polityków PiS przeproszenia dziennikarzy

Dla porównania, w listopadzie 2024 roku Polsat miał średnio 6,79 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 7,08 proc. w komercyjnej 16-59. Polsat News notował odpowiednio: 1,31 proc. i 1,03 proc., a Wydarzenia 24 – 1,15 proc. i 0,91 proc.

Program wróci po przerwie świątecznej. Od 10 stycznia będzie jednak emitowany w innym terminie niż dotychczas – w piątki o 19.15.

Dorota Gawryluk ostatnio przestała być prezeską powiązanego z Polsatem Stowarzyszenia Lepsza Polska.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Ostatni kiosk Ruchu zlikwidowany. Zlokalizowany był na warszawskim Żeraniu

(MNIE, 23.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.