Sylwester Republiki z Chełma nie będzie przerywany reklamami
Miasto Chełm zapłaci 615 tys. zł brutto na organizację wydarzenia (screen: YouTube/Telewizja Republika)
"Wystrzałowy sylwester na Lubelszczyźnie", transmitowany z Chełma w naziemnej Republice, nie będzie przerywany reklamami.
Potwierdził to "Presserwisowi" Tomasz Sakiewicz, prezes i redaktor naczelny stacji. Jak dodał, nadal można zgłaszać chęć sponsorowania koncertu. W swoim programie "Polityczna kawa" w Republice mówił, że koncert sylwestrowy nie jest finansowany ze zbiórki od widzów.
Jak informowaliśmy, 615 tys. zł brutto na organizację zapłaci miasto Chełm. Imprezę współorganizują też władze województwa lubelskiego.
Wystąpią m.in. Weekend, Bayer Full, M.I.G i Kombi Łosowski. Koncert poprowadzą Natalia Rzeźniczak i Adrian Borecki oraz Anna Popek i Rafał Patyra.
Konkurencyjne imprezy szykują Polsat (w Toruniu, m.in. z Marylą Rodowicz i Dodą) oraz TVP 2 (w Chorzowie, m.in. z Majką Jeżowską, The Kolors i zespołem Wilki). Z cennika reklamowego TVP wynika, że reklamy są przewidziane tylko przed i po koncercie. Z kolei w cenniku Polsatu umieszczono spoty pomiędzy kolejnymi częściami imprezy. Ponadto w tym roku przewidziano emisję wydarzenia tylko w Polsacie (bez Polsat News i Polsat 2).
Według Nielsen Media w zeszłym roku Sylwestrowa Moc Przebojów Polsatu z Parku Śląskiego miała prawie taką samą liczbę widzów, jak Sylwester z Dwójką TVP w Zakopanem. Koncert Telewizji Polsat przyciągnął średnio ok. 2,9 mln widzów. To łączny wynik transmitujących imprezę: Polsatu, Polsat 2 i Polsat News. Koncert TVP również miał ok. 2,9 mln widzów. To dane łącznie dla TVP 2 i TVP Polonia. Rok temu nie było koncertu w Republice.
(MNIE, 20.12.2024)