Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 18, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Sroczyński został content designerem w agencji Brand Kolektyw

Michał Sroczyński przed rozpoczęciem pracy w Brand Kolektyw był freelancerem (fot. materiały prasowe)

Do agencji Brand Kolektyw dołączył Michał Sroczyński – został content designerem.

Sroczyński jest odpowiedzialny za przygotowywanie treści kreatywnych i sprzedażowych oraz za zarządzanie kanałami klienta na Facebooku, Instagramie i YouTube.

Czytaj też: Marta Busłajew pokieruje marketingiem i komunikacją firmy 7R. Pracowała w YNV Group

Poprzednio był freelancerem i zajmował się marketingiem w mediach społecznościowych oraz project managerem w 2DM Creative i social media managerem w Atom Agency. Pracował też w Pmexperts i Fundacji Offline Garden.

(AMS, 18.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.