Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W trzecim kwartale "Poradnik 50+" był pierwszy wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet

Według danych PBC w trzecim kwartale średnia sprzedaż "Poradnika 50+" wyniosła 121 875 egz. (screen: empik.com)

W trzecim kwartale 2024 roku "Poradnik 50+" wyprzedził pod względem sprzedaży "Kobietę i Życie" w segmencie miesięczników poradnikowych dla kobiet. W tym okresie wyniki poprawiły tylko dwa tytuły – "Sens" i "Cała Ty".

Według danych PBC średnia sprzedaż "Poradnika 50+" (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 121 875 egz. i była o 6,62 proc. niższa niż w analogicznym okresie w 2023 roku. Druga w zestawieniu "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) sprzedawała średnio 120 195 egz. (spadek o 18,34 proc.).

Na trzecim miejscu plasował się miesięcznik "Cała Ty!" (Wydawnictwo Bauer), który rozchodził się średnio w 81 577 egz. (wzrost o 1,8 proc.).

Następne były:

  • "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) – 102 059 egz. (spadek o 10,6 proc.), z czego 77 to e-wydania,
  • "Poradnik Domowy" (Wydawnictwo Bauer) – 67 541 egz. (spadek o 16,93 proc.),
  • "Olivia" (Wydawnictwo Bauer) – 33 759 egz. (spadek o 15,07 proc.), z czego 66 to e-wydania.

Ujęte w zestawieniu są również "Wróżka" (Te-Jot) i "Sens" (Wydawnictwo Zwierciadło). "Wróżka" rozchodziła się w 27 006 egz. (spadek o 0,93 proc.). "Sens" sprzedawał 14 805 egz. (wzrost o 17,65 proc.), z czego 242 to e-wydania.

(MZD, 29.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.