Drożeją reklamy w radiowej Trójce. "Wyraźny wzrost popytu na czas reklamowy"
Ceny reklam w radiowej Trójce w godz. 6-22 będą wyższe o 6,4 proc. (fot. materiały prasowe)
Od 6 stycznia 2025 roku Polskie Radio podnosi ceny reklam w radiowej Trójce.
Polskie Radio podało, że liczba słuchaczy Programu III wzrosła w dni powszednie o 20 proc. - z 639 tys. w fali październik-grudzień 2023 do 765 tys. w fali wrzesień-listopad 2024 roku (badanie Radio Track). "Tak znacząca poprawa wyników słuchalności przełożyła się na wyraźny wzrost popytu na czas reklamowy" - poinformowała spółka.
Po zakończeniu promocji cenowej w Trójce, obejmującej obniżkę o 60 proc., ceny spotów wzrosną o 6,4 proc. w godz. 6-22. Z kolei podwyżka w pakiecie Trójka 24 (Trójka, Czwórka i Polskie Radio 24 ) wyniesie 4,4 proc.
Jednocześnie pakiet Trójwymiar PR zostanie poszerzony o radiową Czwórkę. Od 6 stycznia w jego skład wchodzić będą: Jedynka, Trójka, Polskie Radio 24 i Czwórka.
Zmiany obejmą także Dwójkę i Polskie Radio Kierowców - ceny reklam w tych stacjach wzrosną dwukrotnie.
(KOZ, 13.12.2024)