Biuro Reklamy i Marketingu TVP z pakietem  |  T-Mobile bez przetargu przechodzi z jednej agencji do drugiej  |  Cennik Telewizji Polskiej na styczeń  |  Grupa ZPR Media dołączyła  |  Red Carpet Media Group uruchomi anglojęzyczny kanał  |  10. edycja "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Nowy serial komediowy w TVP 2  |  Serwisy lokalne i regionalne zachowują status quo  |  Oglądalność "Drogi do oświecenia" w TTV  |  Krakowskie Radio Famka ze zbiórką  |  iProspect odpowiada za kompleksową obsługę  |  Dyrektorka marketingu Somfy  |  PCC Group poszukuje  |  Google dostało 75 mln dol. kary w Turcji  |  ABC News zapłaci 15 mln dol. za nieprawdziwą wiadomość o skazaniu Trumpa za gwałt  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Biuro Reklamy i Marketingu TVP z pakietem  |  T-Mobile bez przetargu przechodzi z jednej agencji do drugiej  |  Cennik Telewizji Polskiej na styczeń  |  Grupa ZPR Media dołączyła  |  Red Carpet Media Group uruchomi anglojęzyczny kanał  |  10. edycja "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Nowy serial komediowy w TVP 2  |  Serwisy lokalne i regionalne zachowują status quo  |  Oglądalność "Drogi do oświecenia" w TTV  |  Krakowskie Radio Famka ze zbiórką  |  iProspect odpowiada za kompleksową obsługę  |  Dyrektorka marketingu Somfy  |  PCC Group poszukuje  |  Google dostało 75 mln dol. kary w Turcji  |  ABC News zapłaci 15 mln dol. za nieprawdziwą wiadomość o skazaniu Trumpa za gwałt  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Biuro Reklamy i Marketingu TVP z pakietem  |  T-Mobile bez przetargu przechodzi z jednej agencji do drugiej  |  Cennik Telewizji Polskiej na styczeń  |  Grupa ZPR Media dołączyła  |  Red Carpet Media Group uruchomi anglojęzyczny kanał  |  10. edycja "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Nowy serial komediowy w TVP 2  |  Serwisy lokalne i regionalne zachowują status quo  |  Oglądalność "Drogi do oświecenia" w TTV  |  Krakowskie Radio Famka ze zbiórką  |  iProspect odpowiada za kompleksową obsługę  |  Dyrektorka marketingu Somfy  |  PCC Group poszukuje  |  Google dostało 75 mln dol. kary w Turcji  |  ABC News zapłaci 15 mln dol. za nieprawdziwą wiadomość o skazaniu Trumpa za gwałt  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drożeją reklamy w radiowej Trójce. "Wyraźny wzrost popytu na czas reklamowy"

Ceny reklam w radiowej Trójce w godz. 6-22 będą wyższe o 6,4 proc. (fot. materiały prasowe)

Od 6 stycznia 2025 roku Polskie Radio podnosi ceny reklam w radiowej Trójce.

Polskie Radio podało, że liczba słuchaczy Programu III wzrosła w dni powszednie o 20 proc. - z 639 tys. w fali październik-grudzień 2023 do 765 tys. w fali wrzesień-listopad 2024 roku (badanie Radio Track). "Tak znacząca poprawa wyników słuchalności przełożyła się na wyraźny wzrost popytu na czas reklamowy" - poinformowała spółka.

Po zakończeniu promocji cenowej w Trójce, obejmującej obniżkę o 60 proc., ceny spotów wzrosną o 6,4 proc. w godz. 6-22. Z kolei podwyżka w pakiecie Trójka 24 (Trójka, Czwórka i Polskie Radio 24 ) wyniesie 4,4 proc.

Jednocześnie pakiet Trójwymiar PR zostanie poszerzony o radiową Czwórkę. Od 6 stycznia w jego skład wchodzić będą: Jedynka, Trójka, Polskie Radio 24 i Czwórka.  

Zmiany obejmą także Dwójkę i Polskie Radio Kierowców - ceny reklam w tych stacjach wzrosną dwukrotnie.

(KOZ, 13.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.