Prace nad postawieniem Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Biuro Reklamy i Marketingu TVP z pakietem  |  T-Mobile bez przetargu przechodzi z jednej agencji do drugiej  |  Cennik Telewizji Polskiej na styczeń  |  Grupa ZPR Media dołączyła  |  Red Carpet Media Group uruchomi anglojęzyczny kanał  |  10. edycja "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Nowy serial komediowy w TVP 2  |  Serwisy lokalne i regionalne zachowują status quo  |  Oglądalność "Drogi do oświecenia" w TTV  |  Krakowskie Radio Famka ze zbiórką  |  iProspect odpowiada za kompleksową obsługę  |  Dyrektorka marketingu Somfy  |  PCC Group poszukuje  |  Google dostało 75 mln dol. kary w Turcji  |  ABC News zapłaci 15 mln dol. za nieprawdziwą wiadomość o skazaniu Trumpa za gwałt  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Prace nad postawieniem Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Biuro Reklamy i Marketingu TVP z pakietem  |  T-Mobile bez przetargu przechodzi z jednej agencji do drugiej  |  Cennik Telewizji Polskiej na styczeń  |  Grupa ZPR Media dołączyła  |  Red Carpet Media Group uruchomi anglojęzyczny kanał  |  10. edycja "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Nowy serial komediowy w TVP 2  |  Serwisy lokalne i regionalne zachowują status quo  |  Oglądalność "Drogi do oświecenia" w TTV  |  Krakowskie Radio Famka ze zbiórką  |  iProspect odpowiada za kompleksową obsługę  |  Dyrektorka marketingu Somfy  |  PCC Group poszukuje  |  Google dostało 75 mln dol. kary w Turcji  |  ABC News zapłaci 15 mln dol. za nieprawdziwą wiadomość o skazaniu Trumpa za gwałt  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Prace nad postawieniem Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Biuro Reklamy i Marketingu TVP z pakietem  |  T-Mobile bez przetargu przechodzi z jednej agencji do drugiej  |  Cennik Telewizji Polskiej na styczeń  |  Grupa ZPR Media dołączyła  |  Red Carpet Media Group uruchomi anglojęzyczny kanał  |  10. edycja "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Nowy serial komediowy w TVP 2  |  Serwisy lokalne i regionalne zachowują status quo  |  Oglądalność "Drogi do oświecenia" w TTV  |  Krakowskie Radio Famka ze zbiórką  |  iProspect odpowiada za kompleksową obsługę  |  Dyrektorka marketingu Somfy  |  PCC Group poszukuje  |  Google dostało 75 mln dol. kary w Turcji  |  ABC News zapłaci 15 mln dol. za nieprawdziwą wiadomość o skazaniu Trumpa za gwałt  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Jak to się mówi - Kasia u Bralczyka" pozostanie w TVP 2. Od 2025 roku w nowym paśmie

"Jak to się mówi – Kasia u Bralczyka" to jedna z jesiennych nowości TVP 2 (screen: Vod.tvp.pl)

Telewizja Polska zdecydowała o kontynuacji programu edukacyjnego o języku polskim pt. "Jak to się mówi - Kasia u Bralczyka" - ustalił "Presserwis".

Drugi sezon ruszy po zakończeniu pierwszego i będzie emitowany od początku stycznia zarówno zimą, jak i wiosną. Od stycznia program będzie jednak nadawany w nowym paśmie - w niedziele o 11.05 w TVP 2, tuż po "Pytaniu na śniadanie".

Program prowadzą filozofka Katarzyna Kasia i językoznawca profesor Jerzy Bralczyk. Katarzyna Kasia jest również jedną z prowadzących "Kwiatki polskie" w TVP Info.

Pierwszy sezon można oglądać od 8 września w niedziele o 17.55 w TVP 2. Według Nielsen Media po pierwszych trzech odcinkach gromadził średnio 216 tys. widzów. Według danych Nielsen Media w listopadzie TVP 2 miał średnio 5,97 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ wobec 7,43 proc. w listopadzie 2023 roku.

W najnowszym wydaniu magazynu "Press" można przeczytać rozmowę z Katarzyną Kasią.

(MNIE, 13.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.