Emisja programu Bianki Mikołajewskiej w TVP 1  |  Prace nad postawieniem Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Biuro Reklamy i Marketingu TVP z pakietem  |  T-Mobile bez przetargu przechodzi z jednej agencji do drugiej  |  Cennik Telewizji Polskiej na styczeń  |  Grupa ZPR Media dołączyła  |  Red Carpet Media Group uruchomi anglojęzyczny kanał  |  10. edycja "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Nowy serial komediowy w TVP 2  |  Serwisy lokalne i regionalne zachowują status quo  |  Oglądalność "Drogi do oświecenia" w TTV  |  Krakowskie Radio Famka ze zbiórką  |  iProspect odpowiada za kompleksową obsługę  |  Dyrektorka marketingu Somfy  |  PCC Group poszukuje  |  Google dostało 75 mln dol. kary w Turcji  |  ABC News zapłaci 15 mln dol. za nieprawdziwą wiadomość o skazaniu Trumpa za gwałt  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Emisja programu Bianki Mikołajewskiej w TVP 1  |  Prace nad postawieniem Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Biuro Reklamy i Marketingu TVP z pakietem  |  T-Mobile bez przetargu przechodzi z jednej agencji do drugiej  |  Cennik Telewizji Polskiej na styczeń  |  Grupa ZPR Media dołączyła  |  Red Carpet Media Group uruchomi anglojęzyczny kanał  |  10. edycja "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Nowy serial komediowy w TVP 2  |  Serwisy lokalne i regionalne zachowują status quo  |  Oglądalność "Drogi do oświecenia" w TTV  |  Krakowskie Radio Famka ze zbiórką  |  iProspect odpowiada za kompleksową obsługę  |  Dyrektorka marketingu Somfy  |  PCC Group poszukuje  |  Google dostało 75 mln dol. kary w Turcji  |  ABC News zapłaci 15 mln dol. za nieprawdziwą wiadomość o skazaniu Trumpa za gwałt  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Emisja programu Bianki Mikołajewskiej w TVP 1  |  Prace nad postawieniem Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Biuro Reklamy i Marketingu TVP z pakietem  |  T-Mobile bez przetargu przechodzi z jednej agencji do drugiej  |  Cennik Telewizji Polskiej na styczeń  |  Grupa ZPR Media dołączyła  |  Red Carpet Media Group uruchomi anglojęzyczny kanał  |  10. edycja "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Nowy serial komediowy w TVP 2  |  Serwisy lokalne i regionalne zachowują status quo  |  Oglądalność "Drogi do oświecenia" w TTV  |  Krakowskie Radio Famka ze zbiórką  |  iProspect odpowiada za kompleksową obsługę  |  Dyrektorka marketingu Somfy  |  PCC Group poszukuje  |  Google dostało 75 mln dol. kary w Turcji  |  ABC News zapłaci 15 mln dol. za nieprawdziwą wiadomość o skazaniu Trumpa za gwałt  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 14, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę programową, aby móc złożyć wniosek o koncesję

Do kanału dołączyli m.in. Paweł Blajer, Monika Richardson i Norbi (screen: YouTube/Silver TV)

Internetowy kanał dla seniorów Silver TV wprowadza nowe programy do pasma wieczornego. Stacja buduje bibliotekę programową. Chce mieć osiem godzin programów dziennie, aby móc złożyć wniosek o koncesję i docelowo pojawić się u operatorów telewizyjnych.

Jak przekazało nam biuro prasowe Silver TV, stacja tworzy bazę programową, obejmującą zarówno autorskie produkcje, jak i formaty licencjonowane czy zakupione. Nadawca dopracowuje też formułę Silver TV, aby zwiększyć oglądalność i przyciągnąć reklamodawców.

Decyzja powrotu do pasma porannego

Ostatnio kanał przywrócił pasmo poranne "Na dobry dzień", a zrezygnował z "Na dobry wieczór". – Po tygodniu nadawania w nowych godzinach liczba widzów na kanale YouTube wcale nie wzrosła, a na Facebooku zaczęła gwałtownie spadać. Realizacja programu okazała się bardzo uciążliwa dla zespołu, a także zapraszanych gości. Pojawiły się masowe prośby widzów o powrót do godzin porannych, mimo wcześniejszego entuzjazmu zmianą godzin na wieczorne. Podjęliśmy zatem szybką decyzję powrotu do pasma porannego – tłumaczy Beata Borucka, twórczyni kanału.

Czytaj też: Magda Gessler dostała nowy program w TVN. Tym razem poprowadzi talk-show

Jak dodaje, stacja nie zrezygnowała jednak całkowicie z pasma wieczornego. – Przyspieszyliśmy realizację formatów VoD, które zapełnią miejsce "Na dobry wieczór" – za chwilę ruszamy z programami "Pod lupą" i "Niepokonani" – informuje Borucka.

W pierwszym z nich zostaną omówione wydarzenia z kraju i ze świata, a w drugim będą przedstawiane ludzkie historie.

Internetowa telewizja kieruje się do osób powyżej 50. roku życia, a jej założycielką i główną właścicielką jest Beata Borucka. Na YouTube kanał subskrybuje 208 tys. użytkowników. We wrześniu ogłoszono, że wspólnikiem przedsięwzięcia został Szymon Negacz, twórca grupy doradczej WiseGroup (ma pakiet mniejszościowy). Od początku października kanał nadaje w nowej odsłonie. Dołączyli do niego m.in. Paweł Blajer, Monika Richardson i Norbi.

Czytaj też: TVN nie planuje koncertu sylwestrowego. Ponownie nada alternatywną imprezę

(MNIE, 14.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.