TVP Seriale nadal liderem kanałów serialowo-filmowych. Stopklatka druga
W grupie ogólnej 4+ udział TVP Seriale wyniósł 1,36 proc. (screen: YouTube/MarcinTV Nagrania Telewizyjne)
W listopadzie liderem kanałów serialowo-filmowych wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia, jak i w grupie komercyjnej 16-59 był TVP Seriale.
W grupie ogólnej 4+ udział TVP Seriale (Telewizja Polska) wyniósł 1,36 proc. (spadek z 1,4 proc.). Druga w kolejności naziemna Stopklatka (Grupa Kino Polska) utrzymała wynik z listopada 2023 – 1,17 proc.
Czytaj też: TVP nie wstrzyma emisji programu z lekarzem Łukaszem Grabarczykiem. WP zarzuca mu kłamstwa
W czołówce kanałów serialowo-filmowych znalazły się też:
- FX (The Walt Disney Company, do 6 listopada 2023 nadawał jako Fox) z 0,54 proc. udziału (spadek z 0,55 proc.),
- Polsat Film (Telewizja Polsat) – 0,41 proc. (wzrost z 0,38 proc.),
- Polsat Seriale (Telewizja Polsat) – 0,39 proc. (bez zmian),
- 13 Ulica (NBCUniversal) – 0,35 proc. (wzrost z 0,22 proc.),
- BBC First (BBC Studios) – 0,34 proc. (wzrost z 0,31 proc.),
- Kino TV (Grupa Kino Polska) – 0,33 proc. (wzrost z 0,24 proc.),
- Romance TV (Mainstream Networks) – 0,31 proc. (wzrost z 0,27 proc.)
- i Kino Polska (Grupa Kino Polska) – 0,31 proc. (spadek z 0,32 proc.).
Czytaj też: Oglądalność programu śledczego Bianki Mikołajewskiej "Raport specjalny" w TVP 1
W grupie komercyjnej 16-59 pierwsze miejsce zajął TVP Seriale – 1,63 proc. (spadek z 1,87 proc.), drugie Stopklatka – 1,11 proc. (spadek z 1,14 proc.), a trzecie FX – 0,69 proc. (spadek z 0,76 proc.).
Głównie filmy i seriale emituje też naziemny TV 6 (Grupa Polsat Plus). W koncesji stacja ma jednak wpisany profil skierowany do dzieci, młodzieży i ich rodziców. W listopadzie notowała średnio 1,83 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (wzrost z 1,27 proc.) i 1,75 proc. w komercyjnej 16-59 (w górę z 1,26 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: TVN nie planuje koncertu sylwestrowego. Ponownie nada alternatywną imprezę
(MNIE, 15.12.2024)