Prace nad postawieniem Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Biuro Reklamy i Marketingu TVP z pakietem  |  T-Mobile bez przetargu przechodzi z jednej agencji do drugiej  |  Cennik Telewizji Polskiej na styczeń  |  Grupa ZPR Media dołączyła  |  Red Carpet Media Group uruchomi anglojęzyczny kanał  |  10. edycja "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Nowy serial komediowy w TVP 2  |  Serwisy lokalne i regionalne zachowują status quo  |  Oglądalność "Drogi do oświecenia" w TTV  |  Krakowskie Radio Famka ze zbiórką  |  iProspect odpowiada za kompleksową obsługę  |  Dyrektorka marketingu Somfy  |  PCC Group poszukuje  |  Google dostało 75 mln dol. kary w Turcji  |  ABC News zapłaci 15 mln dol. za nieprawdziwą wiadomość o skazaniu Trumpa za gwałt  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Prace nad postawieniem Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Biuro Reklamy i Marketingu TVP z pakietem  |  T-Mobile bez przetargu przechodzi z jednej agencji do drugiej  |  Cennik Telewizji Polskiej na styczeń  |  Grupa ZPR Media dołączyła  |  Red Carpet Media Group uruchomi anglojęzyczny kanał  |  10. edycja "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Nowy serial komediowy w TVP 2  |  Serwisy lokalne i regionalne zachowują status quo  |  Oglądalność "Drogi do oświecenia" w TTV  |  Krakowskie Radio Famka ze zbiórką  |  iProspect odpowiada za kompleksową obsługę  |  Dyrektorka marketingu Somfy  |  PCC Group poszukuje  |  Google dostało 75 mln dol. kary w Turcji  |  ABC News zapłaci 15 mln dol. za nieprawdziwą wiadomość o skazaniu Trumpa za gwałt  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Prace nad postawieniem Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Biuro Reklamy i Marketingu TVP z pakietem  |  T-Mobile bez przetargu przechodzi z jednej agencji do drugiej  |  Cennik Telewizji Polskiej na styczeń  |  Grupa ZPR Media dołączyła  |  Red Carpet Media Group uruchomi anglojęzyczny kanał  |  10. edycja "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Nowy serial komediowy w TVP 2  |  Serwisy lokalne i regionalne zachowują status quo  |  Oglądalność "Drogi do oświecenia" w TTV  |  Krakowskie Radio Famka ze zbiórką  |  iProspect odpowiada za kompleksową obsługę  |  Dyrektorka marketingu Somfy  |  PCC Group poszukuje  |  Google dostało 75 mln dol. kary w Turcji  |  ABC News zapłaci 15 mln dol. za nieprawdziwą wiadomość o skazaniu Trumpa za gwałt  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Seriale nadal liderem kanałów serialowo-filmowych. Stopklatka druga

W grupie ogólnej 4+ udział TVP Seriale wyniósł 1,36 proc. (screen: YouTube/MarcinTV Nagrania Telewizyjne)

W listopadzie liderem kanałów serialowo-filmowych wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia, jak i w grupie komercyjnej 16-59 był TVP Seriale.

W grupie ogólnej 4+ udział TVP Seriale (Telewizja Polska) wyniósł 1,36 proc. (spadek z 1,4 proc.). Druga w kolejności naziemna Stopklatka (Grupa Kino Polska) utrzymała wynik z listopada 2023 – 1,17 proc.

Czytaj też: TVP nie wstrzyma emisji programu z lekarzem Łukaszem Grabarczykiem. WP zarzuca mu kłamstwa

W czołówce kanałów serialowo-filmowych znalazły się też:

  • FX (The Walt Disney Company, do 6 listopada 2023 nadawał jako Fox) z 0,54 proc. udziału (spadek z 0,55 proc.),
  • Polsat Film (Telewizja Polsat) – 0,41 proc. (wzrost z 0,38 proc.),
  • Polsat Seriale (Telewizja Polsat) – 0,39 proc. (bez zmian),
  • 13 Ulica (NBCUniversal) – 0,35 proc. (wzrost z 0,22 proc.),
  • BBC First (BBC Studios) – 0,34 proc. (wzrost z 0,31 proc.),
  • Kino TV (Grupa Kino Polska) – 0,33 proc. (wzrost z 0,24 proc.),
  • Romance TV (Mainstream Networks) – 0,31 proc. (wzrost z 0,27 proc.)
  • i Kino Polska (Grupa Kino Polska) – 0,31 proc. (spadek z 0,32 proc.).

Czytaj też: Oglądalność programu śledczego Bianki Mikołajewskiej "Raport specjalny" w TVP 1

W grupie komercyjnej 16-59 pierwsze miejsce zajął TVP Seriale – 1,63 proc. (spadek z 1,87 proc.), drugie Stopklatka – 1,11 proc. (spadek z 1,14 proc.), a trzecie FX – 0,69 proc. (spadek z 0,76 proc.).

Głównie filmy i seriale emituje też naziemny TV 6 (Grupa Polsat Plus). W koncesji stacja ma jednak wpisany profil skierowany do dzieci, młodzieży i ich rodziców. W listopadzie notowała średnio 1,83 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (wzrost z 1,27 proc.) i 1,75 proc. w komercyjnej 16-59 (w górę z 1,26 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: TVN nie planuje koncertu sylwestrowego. Ponownie nada alternatywną imprezę

(MNIE, 15.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.