Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zdrożeją reklamy w rozgłośniach regionalnych Audytorium 17. Średnio o 15 proc.

W pakiecie Audytorium 17 Premium w najdroższym paśmie za 30-sekundową reklamę trzeba będzie zapłacić 10,25 tys. zł (fot. materiały prasowe)

Audytorium 17, reprezentujące regionalne rozgłośnie publiczne na ogólnopolskim rynku reklamowym, podnosi ceny reklam od stycznia 2025 roku.

W pakiecie Audytorium 17 (17 rozgłośni regionalnych) ceny spotów zdrożeją średnio o 15,35 proc. W najdroższym paśmie za 30-sekundową reklamę trzeba będzie zapłacić 8,2 tys. zł.

"Wynik nowej polityki handlowej"

Z kolei w pakiecie Audytorium 17 Premium (dodatkowo sześć anten miejskich) średni wzrost cen wynosi 15,68 proc. Za spoty trzeba będzie płacić do 10,25 tys. zł.

Czytaj też: TVP podnosi ceny reklam na 2025 rok średnio o 7 proc.

– Korekta cennika jest wynikiem przyjętej przez spółkę nowej polityki handlowej – informuje prezeska Audytorium 17 Jolanta Kaczmarek, która kieruje spółką od połowy 2024 roku. – Korekta cennika pozwoli na wdrożenie elastycznej oferty rabatowej dla klientów. Jest także reakcją wobec istniejącej nadal inflacji, która wymusza konieczność dostosowywania cenników naszych usług do ogólnych warunków gospodarki rynkowej – dodaje.

Regionalne rozgłośnie publiczne wraz z antenami miejskimi, zrzeszone w Audytorium 17, w okresie wrzesień-listopad 2024 roku miały 4,2 proc. udziału w czasie słuchania (spadek z 4,7 proc. rok wcześniej; badanie Radio Track).

W 2023 roku spółka Audytorium 17 uzyskała 9,19 mln zł przychodów (wzrost o 13,5 proc. w porównaniu z 2022 rokiem). Poprzedni rok zakończyła z 38 tys. zł straty, podczas gdy rok wcześniej miała 108 tys. zł zysku netto (dane KRS).

Czytaj też: Drożeją reklamy w Grupie RMF. "Istniejąca wciąż inflacja zmusza nas do podniesienia cen"

(KOZ, 10.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.