Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Grudzień 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Doceniony po raz drugi

Statuetki ,,Bank of the Year’’

Międzynarodowe grono ekspertów uznało Bank Pekao S.A. za najlepszy w Polsce

Zdobycie dwa razy z rzędu tytułu „Bank of the Year in Poland” to dla Banku Pekao S.A. niewątpliwie powód do dumy. Zwłaszcza że przyznaje go międzynarodowe grono ekspertów z renomowanego miesięcznika „The Banker”. Jury, oceniając aplikacje banków, wzięło pod lupę szeroki zakres informacji z mijających 12 miesięcy: od podejmowanych przez kandydatów inicjatyw strategicznych, wdrożonej technologii, nowych produktów i usług aż po działania w obszarze zrównoważonego rozwoju.

„The Banker” to magazyn ukazujący się od 1926 roku, wydawany przez The Financial Times Group, jeden z najbardziej opiniotwórczych tytułów branży finansowej. Jest kluczowym źródłem wiedzy, w tym danych i analiz rynkowych. Magazyn jest organizatorem konkursu „Bank of The Year” w ponad 120 krajach. Uczestniczące w nim banki komercyjne proszone są nie tylko o informacje o najnowszych działaniach, lecz także o dane finansowe za trzy ostatnie lata. Na tej podstawie jury ocenia zarówno innowacyjność i przyjazność nowych rozwiązań, jak i finansową stabilność uczestniczących w konkursie podmiotów.

Press

Gala wręczenia nagrody ,,Bank of the Year’’

Przyznanie Bankowi Pekao S.A. tytułu to najwyższa ocena jego działania, zwłaszcza w kilku obszarach. Jeden z nich to wsparcie dla podmiotów szukających dofinansowania w postaci dotacji i pożyczek. To właśnie z myślą o nich Bank Pekao S.A. przygotował platformę „Fundusze z Żubrem” z bezpłatną wyszukiwarką dotacji. Korzysta się z niej w prosty i intuicyjny sposób, a jednocześnie można w niej zastosować zaawansowane filtry, dzięki czemu wyniki wyszukiwania rzeczywiście odpowiadają na konkretne zapytania. 

Drugi obszar, który docenili jurorzy konkursu, to działania mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa transakcji bankowych i komunikacji z klientami. Bank Pekao S.A. udostępnił klientom opcję potwierdzenia tożsamości dzwoniących do nich pracowników: podczas rozmowy pracownik wysyła do klienta powiadomienie push w aplikacji PeoPay lub informację w serwisie internetowym Pekao24. Tym samym klient może się upewnić, że osoba, z którą rozmawia, nie podszywa się pod pracownika banku.

Jednocześnie Bank Pekao S.A. podjął kolejne już działania edukacyjne – rozpoczął adresowaną do internautów kampanię „Bądźmy #CYBERczujni”, mającą na celu zwiększenie świadomości Polaków na temat cyberbezpieczeństwa. 

Kolejnym docenionym przez jury konkursu działaniem jest narzędzie ułatwiające regularne oszczędzanie. Chodzi o skarbonki dostępne w aplikacji PeoPay oraz w serwisie internetowym Pekao24. Każdy dorosły klient Banku Pekao S.A. może założyć własną skarbonkę, w której będzie zbierał środki na realizację określonego planu lub marzenia. Wystarczy nadać jej nazwę, określić cel oszczędzania i dzień, w którym zakończy się zasilanie skarbonki. Właściciel skarbonki może na bieżąco obserwować, jak rośnie jej zawartość i ile dzieli go od osiągnięcia założonego celu.

– Redaktorzy „The Banker” byli pod wrażeniem nie tylko dobrych wyników Banku Pekao, lecz także jego nowych produktów i usług. Często najbardziej udane inicjatywy dotyczą zarówno umiejętnego wdrożenia, jak i zauważenia jakiejś potrzeby, luki na rynku. Ciekawie było obserwować rozwój platformy banku dla przedsiębiorców i ekspansję jego aplikacji oszczędnościowej dla dzieci – skomentowała Silvia Pavoni, redaktor naczelna „The Banker”.

– Jesteśmy dumni, że Bank Pekao został wyróżniony nagrodą „Bank of the Year”. Przyjmujemy to jako uznanie dla realizowanych kluczowych inicjatyw i produktów. Nasze sukcesy nie byłyby możliwe bez zaufania klientów, którzy są w centrum naszych działań. Sektor bankowy stoi obecnie w obliczu wielu wyzwań związanych ze zmieniającymi się oczekiwaniami, ale również z zapewnieniem bezpieczeństwa wobec nowych zagrożeń, zwłaszcza w cyberprzestrzeni. Nadal będziemy inwestować w nowoczesne technologie, odpowiednie kadry i infrastrukturę, aby skutecznie odpowiadać na potrzeby klientów i zapewniać najwyższy poziom usług i bezpieczeństwa – mówi Robert Sochacki, wiceprezes Banku Pekao S.A.

(10.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.