Disney+ w USA i Kanadzie udostępnił treści sportowej telewizji ESPN
Obecność trzech serwisów Disneya na jednej platformie powinna przyciągnąć dodatkowych sponsorów
Disney+ udostępnił na platformie treści ESPN - telewizji sportowej także należącej do koncernu Disneya. Odbiorcy subskrybujący szerszy pakiet streamingowy w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie mogą uzyskać dostęp do ESPN+ bez opuszczania Disney+.
Badania Disneya, jak wskazuje szef sportowej sieci Jimmy Pitaro, pokazują, że liczba osób oglądających treści ESPN na kanałach linearnych w bardzo niewielkim stopniu pokrywa się z abonentami Disney+. Wśród ofert, które zostaną udostępnione abonentom Disney+, znajdują się główne filary ESPN, takie jak "College GameDay" i "Pardon the Interruption".
Umieszczenie ESPN na Disney+ sprawia, że staje się on bardziej platformą streamingową dla szerokiego grona odbiorców, a nie miejscem skierowanym wyłącznie do młodszych widzów i ich rodziców. W marcu Disney za pośrednictwem Disney+ udostępnił abonentom usługę streamingową Hulu.
Zdaniem Rity Ferro, prezeski ds. globalnej reklamy Disneya, uruchomienie treści ESPN na Disney+ może również przyciągać dodatkowych sponsorów.
Disney przygotował już dwie imprezy skierowane do zdecydowanie nietradycyjnej publiczności sportowej. Animowana "alternatywna obsada” z "Monday Night Football” z postaciami z "Simpsonów” 9 grudnia będzie transmitowana na platformach Disney+ i ESPN+. Natomiast postacie takie jak Kaczka Daisy i Myszka Miki, wezmą udział w specjalnej animowanej wersji filmu "Świąteczny mecz NBA" pomiędzy New York Knicks a San Antonio Spurs, który pojawi się na platformach Disney+, ESPN+ i ESPN2.
(MAC, 06.12.2024)