Iina Airaksinen na stanowisku senior marketing director w Coca-Cola
Iina Airaksinen pracuje w Coca-Coli od siedmiu lat (fot. materiały prasowe)
Iina Airaksinen dołączyła do zespołu marketingu Coca-Coli, obejmując kierownictwo nad działaniami na pięciu rynkach: w Polsce, krajach bałtyckich i Białorusi. Airaksinen odpowiada za strategię marketingową dla portfolio Coca-Coli, jednocześnie ściśle współpracując z partnerem – Coca-Cola HBC.
Iina Airaksinen ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży. Pracę rozpoczynała jako freelancerka w obszarze marketingu, zdobywając doświadczenie w Finlandii, Chinach i Japonii. Od momentu dołączenia do The Coca-Cola Company w 2017 roku była m.in. dyrektorką ds. operacji biznesowych w Szwajcarii, a wcześniej dyrektorką ds. marketingu w Danii i Finlandii.
(KAP, 05.12.2024)