Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Rozmowy z big techami  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Rozmowy z big techami  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Pieniądze na media publiczne z budżetu państwa  |  Rozmowy z big techami  |  Warner Bros. Discovery liderem w Polsce  |  Warka ponownie wybrała  |  "Must be the music" Polsatu  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych w 2024 roku  |  Sweet.tv wprowadził dwa kolejne kanały FAST  |  Dwumiesięcznik "Netfilm" podrożał  |  Nabór zgłoszeń do nagrody Pióro Nadziei  |  Rynek reklamowy w regionie CEE  |  Kolporter w 2024 roku zwiększył liczbę punktów sprzedaży prasy  |  Wyborowa Pernod Ricard wybiera agencję  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Altavia Kamikaze + K2  |  3D graphic designer w El Padre  |  Apple pozwane za pobieranie zbyt wysokich opłat w App Store  |  "The New York Times" nie uznaje związku zawodowego The Athletic za część wydawnictwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Beata Pieniążek-Osińska od grudnia w redakcji Rynku Zdrowia

Beata Pieniążek-Osińska pisze m.in. o nowościach medycznych, profilaktyce, systemie ochrony zdrowia (fot. materiały prasowe)

Beata Pieniążek-Osińska z początkiem grudnia dołączyła do redakcji Rynku Zdrowia. Przez ostatnie niemal trzy lata związana była z działem Zdrowia portalu naTemat.pl.

Beata Pieniążek-Osińska na co dzień pisze m.in. o nowościach medycznych, profilaktyce, systemie ochrony zdrowia, kolejnych pomysłach na jego reformę i regulacjach związanych z funkcjonowaniem placówek medycznych. Była wcześniej związana nie tylko z redakcją naTemat.pl, ale także portalem branżowym Polityka Zdrowotna (w latach 2018-2022) i Polską Agencją Prasową. Od 2015 do 2018 roku pracowała w biurze prasowym Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia.

"Zdrowie staje się tematem mocno politycznym"

To kolejny transfer do redakcji Rynku Zdrowia. W połowie września stanowisko redaktorki prowadzącej w tym serwisie objęła Agata Szczepańska, wcześniej przez ponad półtora roku pracująca jako zastępczyni redaktorki naczelnej w serwisie CowZdrowiu.pl. Szczepańska związana była także z PAP i "Dziennikiem Gazetą Prawną". W tym drugim tytule zajmowała się tematyką zdrowotną na stronach prawnych, potem zaś została kierowniczką działu Samorząd, Administracja, Kadry i Płace.

Czytaj też: Redukcje w Radiu 357. Zmiany czekają audycje muzyków, cięcia w newsroomie i HR

– Zdrowie staje się tematem, który wychodzi coraz mocniej poza "branżową bańkę", stając się tematem także mocno politycznym. Dlatego tak ważne jest, żeby zrozumieć jak ten system działa i co na niego wpływa. Do tego trzeba dobrze wyspecjalizowanych dziennikarzy, którzy rozumieją go od podszewki i podchodzą do tematu analitycznie – mówi "Presserwisowi" Klara Klinger, redaktorka naczelna Rynku Zdrowia.

– Cieszę się, że możemy powiększać zespół. Tym bardziej, że jesteśmy tuż przed marcowym dużym Kongresem Wyzwań Zdrowotnych – który z jednej strony będzie tuż przed wyborami prezydenckimi, ale także w trakcie prezydencji polskiej w Unii Europejskiej – stwierdza.

Czytaj też: Fundacja Grand Press ogłasza nominacje w pierwszych kategoriach Grand Press

(MZD, 03.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.