Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 25, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szeweluk, Rostalska, Imbierowicz, Lubczyński w 4/4communication

Aneta Szeweluk, Ewa Rostalska, Michał Imbierowicz, Romek Lubczyński - nowi w zespole 4/4communication (fot. materiały prasowe)

4/4communication (dawniej Ambasada), agencja reklamowa 360 i jedna z firm z grupy 4/4, zatrudniła cztery nowe osoby.

W związku z rozwojem zarządzanej przez Artura Marcinkowskiego agencji 4/4communication do zespołu dołączyła Aneta Szeweluk – obecnie pełniąca funkcję head of creation.

Czytaj też: Justyna Modzelewska i Krzysztof Żukowski objęli nowe stanowiska w Cape Morris

Wcześniej pracowała w agencjach DDB, Saatchi & Saatchi, TeamOne, Grey, FCB Bridge2Fun. Tworzyła kampanie dla takich marek, jak: IKEA, T-Mobile, Plus, Toyota, Philips, Tyskie, Pudliszki. Jest laureatką polskich i międzynarodowych konkursów reklamowych.

Do zespołu dołączyli także Ewa Rostalska i Michał Imbierowicz, którzy tworzą jeden z kluczowych i seniorskich teamów agencji.

Ewa Rostalska to wyróżniana na wielu konkursach branżowych art dyrektorka, pracująca wcześniej w sieciowych agencjach reklamowych, m.in. w McCann Erickson, VML Y&R czy Change. Dla takich marek, jak: IKEA, BMW, Plus, Play, T-Mobile, BNP Paribas, Danone, Skoda, SOS Wioski Dziecięce, MasterCard czy PLL LOT.

Czytaj też: O 11,1 proc. wzrosły wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach

Michal Imbierowicz to copywriter z długoletnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej, mający blisko 100 wyróżnień i nagród na lokalnych oraz międzynarodowych festiwalach reklamowych, autor artykułów branżowych. Pracował w największych agencjach reklamowych w Polsce, m.in. Saatchi & Saatchi, DDB Y&R. W OgilvyOne i Havas pełnił funkcję executive creative director. Pracował dla takich marek, jak: Tyskie, Wedel, Carrefour, Pampers, Milka, Toyota, Auchan, Lay’s, Orange, McDonald’s, Żywiec Zdrój, Gratka.pl i wielu innych.

Obecnie zespół kreacji 4/4communication liczy 12 osób, a zespołem client service kieruje Romek Lubczyński, client service director, odpowiedzialny za implementację digital i wielopoziomową obsługą kampanii reklamowych. W przeszłości m.in. marketer pracujący w firmach technologicznych i dyrektor zarządzający Y&R Wunderman.

Czytaj też: Barbara Krysztofczyk doradczynią Szymona Hołowni ds. komunikacji

(AMS, 25.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.