TVN dzięki "Top model" liderem w 16-49 i 20-54. Widownia programu jednak spadła
TVN, pokazując "Top model", w grupie 16-49 miał 9,91 proc. udziału w rynku (fot. Bartosz Krupa)
13. sezon reality show "Top model" oglądało w TVN średnio 691 tys. widzów - o 62 tys. mniej, niż poprzedni rok temu.
TVN pokazywał program w środy o 21.30, od 4 września do 20 listopada. Najwięcej widzów - 849 tys. - zgromadził finałowy odcinek.
Nadając "Top model", TVN miał średnio 7,38 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 notował 9,91 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 - 9,79 proc.
W paśmie emisji programu TVN w 4+ z 7 proc. przegrywał tylko z TVP 2 (11,38 proc.). Udział TVP 1 wynosił 4,25 proc., a Polsatu - 3,12 proc. TVN prowadził w grupach 16-49 (9,41 proc.) i 20-54 (9,29 proc.).
W tym paśmie TVN poprawił wyniki rok do roku - w 4+ z 6,15 proc. do 7 proc., w 16-49 - z 8,27 proc. do 9,41 proc., a w 20-54 - z 7,98 proc. do 9,29 proc. Przed rokiem pokazywano wtedy "Totalne remonty Szelągowskiej".
Poprzedni sezon "Top model" jesienią 2023 roku w sobotnie wieczory przyciągał do TVN średnio 753 tys. widzów.
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 22.11.2024)